Var kan jag prova boots?

ZETRGRN

Medlem
Var kan jag prova boots?
Tja!

Jag är på jakt efter nya boots, men då man bor i södra Sverige så är det svårt att hitta butiker med boots överhuvudtaget. De boots jag vill testa är:

Ride fuse
Vans Infuse
Vans invado pro
K2 evasion
K2 waive
Thirtytwo diesel hybrid
Deeluxe explorer ctf
Rome libertine
Dc premiere

Någon som vet någon butik i södra Sverige sim huserar några eller någon av dessa? Jag bor i Östergötland.

Tack

Var kan jag prova boots?
Svårt! Jag är också ute i en evig jakt efter den perfekta booten (bootyn?). Av dessa boots är det nog bara Vans du kan testa hyfsat lokalt (sthlm) hos brädkultur. Annars kanske webshoparna hos inlandet och standtall har ngt av det du letar efter.

Jag åker själv i Ride (Fuse och Insano) nu men har inte hittat någon svensk återförsäljare. Åkte Vans Verse innan och har kvar dom för kalla dagar. Ride blir snabbt svinkalla.

Både Vans och Ride funkar bra för mina fötter, men Vans är bredare. K2, Burton, Salomon och 32 funkar inte. Nitro hyfsat.

Var kan jag prova boots?
Jag söker en lite bredare boot med bra hälgrepp, därav dessa hybridboots. Jag har kalle ankafötter. Åker just nu på Vans Aura pro

Var kan jag prova boots?
Mät dina fötter, både längd och bredd. Utgå ifrån måtten. Har du breda fötter så finns det skor med bredare läst.

Standtall har Vans att pröva, även Nitro och Nidecker. annars är väl Blå Tomaten i GBG eller Malmö som gäller.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp