var kan man handla burton/ronins kläder i r. affär

Berry

Medlem
Finns det nån affär i stockholm (alt. calgary) som har större delar av burton/ronins utbud av kläder?
Oneoff brukar ju ta in litegrann och så brukar man kunna hitta ett och annat set hos abrahamsbergs skidsport också. Känner mig lite låst till de två, inget ont om dem men det finns mycke coola snowboardprodukter som jag skulle vilja kunna ta i och prova som de inte har.
fråga kolon, var finns de någonstans?

Kom på att jag kanske skall precisera mig lite, det jag egentligen letar efter är någonstans där jag kan prova burtons vent pants och the most unholy jacket ever (the white collection) i stockholms området eller alternativt om det är nån som vet var det finns grymt utbud i Calgary eller Fernie - men jag vill inte köpa grisen i säcken och chansa softare om man kan prova ut sånt innan..

Gå in på Burtons hemsida, bestäm dig för vad du ska ha och sen går du till Oneoff, WE eller Alpint och beställer hem det.
Jag beställde min 2L jacka från Alpint. Inga extra kostnader tillkommer :).

MVH

jag köpte ett par burton vent pants på bromma skidsport i höstas, kolla med dom

Onoff brukar ha ett ganska stort utbud av burton klader, andra affarer som ocksa brukar ha det ar We pa kungsgatan. Mitt basta tips ar Stadium de brukar varje ar ta in en del Burton klader och de har aldrig koll pa priset osv.. sa kolla runt loite bland skidkladerna sa hittar man alltid ngt jag kopte min Burton ronin byxor dar forra sassongen for 500kr billigare an de andra affarerna som har battre koll pa produkterna (onOff, We osv..)

Lycka Till. Kop Hela de svarta White Collection stallet!

Tillbaka
Topp