Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Var kom du in på universitet/högskolan? Alternativ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 553712" data-attributes="member: 46762"><p>Det är sant! Det handlar om priciper och teorier, och behärskar man grunden bra är det inte svårt att lära sig det lilla extra för att sätta sig in i specifika områden, typ som matematik. Jag tänkte nog lite för mycket i banorna "nyaste-tuffaste-web-tekniken".</p><p></p><p>Men ni får hålla med mig om att det är ett område som förändras sjukt snabbt. Snart måste man väl nästan börja rucka på grunden för att kunna göra de förändringar och steg som krävs för att utvecklingen skall fortsätta...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 553712, member: 46762"] Det är sant! Det handlar om priciper och teorier, och behärskar man grunden bra är det inte svårt att lära sig det lilla extra för att sätta sig in i specifika områden, typ som matematik. Jag tänkte nog lite för mycket i banorna "nyaste-tuffaste-web-tekniken". Men ni får hålla med mig om att det är ett område som förändras sjukt snabbt. Snart måste man väl nästan börja rucka på grunden för att kunna göra de förändringar och steg som krävs för att utvecklingen skall fortsätta... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Var kom du in på universitet/högskolan? Alternativ
Tillbaka
Topp