Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt nice med handel. Arkitekt låter ju sjukt roligt annars.Carled sa:Jag kom in på Handels, vilket jag verkligen ser fram emot! Det gångna årets kringelkrok på Arkitekt var def. inget för mig!!!
Någon här på Freeride som man kommer få som klasskamrat? Chansen är väl liten men det skulle vara jäkligt roligt om det fanns någon "där ute"...
Hehe, jasså du sadlar också om från ingenjör till ekonom?Carled sa:Jag kom in på Handels, vilket jag verkligen ser fram emot! Det gångna årets kringelkrok på Arkitekt var def. inget för mig!!!
Någon här på Freeride som man kommer få som klasskamrat? Chansen är väl liten men det skulle vara jäkligt roligt om det fanns någon "där ute"...
Jag skall försöka komma ihåg det, skicka ett mail eller skriv i gästboken om jag glömmer bort! Om det är så att du kan komma in och det är ekonomi du vill plugga så ÄR Handels skolan att gå på. Kopplingen till näringslivet är svårslagen, och festerna (och flickorna!) är därefter!kodos sa:Kom in på Internationell Ekonomi i Luleå men jag tror jag ska vänta ett år till.
Carled: Det skulle vara uppskattat med en liten rapport någon gång i höst om vad du tycker om Handels! Funderat lite på att läsa där.
Vad syftar du på?Carled sa:Är det verkligen så jäkla bra att lära sig och rikta in sig på något som kommer totalförändras flera gånger om under ens karriär?
Både ja och nej (i min värld iaf)..Carled sa:Men ni får hålla med mig om att det är ett område som förändras sjukt snabbt. Snart måste man väl nästan börja rucka på grunden för att kunna göra de förändringar och steg som krävs för att utvecklingen skall fortsätta...