Var ska jag åka????

Var ska jag åka????
Tjenixen allihopa!!
Jag har ca 30 000 spänn som jag tänkt spendera på skidåkning i vinter, frågan är bara, var får jag mest och bäst skidåkning för stålarna? hjälp mig, snälla!!

Var ska jag åka????
Jag är i samma sits och drar till hemavan pga. fallhöjden. Finns lediga lägenheter där. Storumans kommun.

Annars rekommenderar jag en mindre by i österrike eller Italien

Var ska jag åka????
Hej!
Jag har bott i Aspen i två år och måst rekomendera det! Aspen Highlands är ett jätte härligt område med varierande svårighetsgrad, härliga puckelpistar och branter och samtidigt många lugna sträckor. Världens roligaste atmosfär, trevliga människor, mycket ungdomar och fest hela tiden!
Jag rekomenderar gärna uteställen osv om du är intresserad.
Aspen är helt klart värt pengarna!

Var ska jag åka????
Jag och 2st vänner var tidigare i samma sitution, dock inte längre. Vi har kollat priser, fest, fallhöjd och antal km pist och kommit fram till Badgastein. Vi drar den 19:e Dec.

/Henrik

Var ska jag åka????
Fernie i B.C., Canada. Inget snack!
Helt klart basta stallet. Snon oser ner for tillfallet precis som vanligt, ca 10m per ar. Det gar att kopa ett liftkort billigt som galler pa 10 orter i ostra B.C. och vastra Alberta. Lake Louise, Marmot Basin, Fortress, Kimberley, Norquay, Paramount, Fernie m.fl. Lycka till!!!

Krister

ngra webaddresser:

www.skimarmot.com
www.skiferney.com
www.skibanfflakelouise.com

Tillbaka
Topp