Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
var ska jag göra säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jag-ska-bli-en-skibum" data-source="post: 144222" data-attributes="member: 42104"><p>funderar starkt på att göra en säsong på slutet av 2006 å 4 - 5 första månaderna i 2007, men vet ej vart jag ska, så HJÄLP!</p><p></p><p>vilket är det ultimata stället,enligt er, att göra säsong på? nordamerika, alperna eller nån annanstans? ser gärna att ni motiverar varför just det ställe ni valt är "bäst". skulle även uppskatta att ni nämner hur mkt det kostade för er att vara där och hur era utgifter ungefär såg ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jag-ska-bli-en-skibum, post: 144222, member: 42104"] funderar starkt på att göra en säsong på slutet av 2006 å 4 - 5 första månaderna i 2007, men vet ej vart jag ska, så HJÄLP! vilket är det ultimata stället,enligt er, att göra säsong på? nordamerika, alperna eller nån annanstans? ser gärna att ni motiverar varför just det ställe ni valt är "bäst". skulle även uppskatta att ni nämner hur mkt det kostade för er att vara där och hur era utgifter ungefär såg ut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
var ska jag göra säsong?
Tillbaka
Topp