var ska jag göra säsong?

var ska jag göra säsong?
funderar starkt på att göra en säsong på slutet av 2006 å 4 - 5 första månaderna i 2007, men vet ej vart jag ska, så HJÄLP!

vilket är det ultimata stället,enligt er, att göra säsong på? nordamerika, alperna eller nån annanstans? ser gärna att ni motiverar varför just det ställe ni valt är "bäst". skulle även uppskatta att ni nämner hur mkt det kostade för er att vara där och hur era utgifter ungefär såg ut.
 
var ska jag göra säsong?
Östersund, Gustavsbergbacken!
liftkort för ett år 380 under 18 eller så var de för alla:S.
boende. finns fina cykelföråd.

thats the shiit
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp