Var ska jag istället för Stryn?

Carlstedt

Ny medlem
Vad finns det för andra alternativ till Stryn i sommar, eftersom det inte låter som att det blir någon topplift i Stryn.

Jag bor i Stockholm och funderar på att ta bilen till Norge och letar en ort med ungefär lika lång resväg som till Stryn. Orten ska ha sommarskidåkning och vara lämpad för förhållandevis lätt tilljänglig offpist och bra åkning.

Frågan är alltså finns det några andra alternativ till Stryn i Sommar eller måste man ner till alperna...

Tack på förhand

hörde på något vänster nu om att de ändå kanske ska öppna liften pga all kritik de fått, någon som hört detta också eller är det bara ett rykte?

Folgefonn?.. dom har väl öppet som vanligt? och där finns de möjligheter till sommarskidåkning precis som stryn brukar ha.

annars är de bara att attackera nått av sveriges alla vattenhopp! :)

Monis sa:
hörde på något vänster nu om att de ändå kanske ska öppna liften pga all kritik de fått, någon som hört detta också eller är det bara ett rykte?
luktar smått rykte..

folgefonna är ditt andra alternvativ

Monis sa:
luktar smått rykte..

folgefonna är ditt andra alternvativ

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp