Var ska man åka?

Black_baver

Ny medlem
Var ska man åka?
hej jag ska till alperna vintern 2005 på påsklovet det är ju ganska långt tills dess men jag undrar om någon har något tips vart man kan åka! jag åker bräda så ett par funparks är ju inte fy!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp