Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
- Var ska man börja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 832967" data-attributes="member: 54815"><p>Fiddeponken skrev mycket bra saker!</p><p></p><p>Jag har själv haft exakt samma problem som du. Åkte länge och kände att jag ville göra en massa, men vågade helt enkelt. Men så förra året bestämde jag mig för att inte längre bry mig om de duktigare åkarna i parken, och att bara satsa, vem bryr sig om vad som händer? Jag bara körde och tänkte inte, och det gick. Det gick bättre och bättre, och till slut kunde jag göra en jävligt snygg trea med en tweakad mutegrab på det största hoppet (som faktiskt var rätt stort). Så mitt råd är: känns det läskigt, kör ändå. Och framförallt, TVEKA INTE!</p><p></p><p>Dessutom får den som testar och bailar väldigt mycket mer respekt av de duktiga än den som kör bredvid. Det händer nog nästan aldrig att någon duktigare skrattar åt någon som ramlat i landningen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 832967, member: 54815"] Fiddeponken skrev mycket bra saker! Jag har själv haft exakt samma problem som du. Åkte länge och kände att jag ville göra en massa, men vågade helt enkelt. Men så förra året bestämde jag mig för att inte längre bry mig om de duktigare åkarna i parken, och att bara satsa, vem bryr sig om vad som händer? Jag bara körde och tänkte inte, och det gick. Det gick bättre och bättre, och till slut kunde jag göra en jävligt snygg trea med en tweakad mutegrab på det största hoppet (som faktiskt var rätt stort). Så mitt råd är: känns det läskigt, kör ändå. Och framförallt, TVEKA INTE! Dessutom får den som testar och bailar väldigt mycket mer respekt av de duktiga än den som kör bredvid. Det händer nog nästan aldrig att någon duktigare skrattar åt någon som ramlat i landningen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
- Var ska man börja?
Tillbaka
Topp