Varför bara wiggas ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Manndel

Ny medlem
Varför bara wiggas ?
I skidbackarna ser man bara massa wiggas, vart är alla riktiga gangsters ?

Senast ändrad:
Varför bara wiggas ?
det här snacket har dominerat forumet dom två senaste åren.. det finns inga riktiga gangsters i sveriges backar, punkt slut. lås

Varför bara wiggas ?
dom är på språkresa i tyskland

Varför bara wiggas ?
Nere i byn eller så e dom kanske och kör skogsåkning någonstans? Sitter i liften kanske? Eller är ute någonstans och bygger en BC-kick? Sitter på någon "back-restaurang"? Kan ju också vara så att dom har valt att åka pulka den dagen och befinner sig i det lokala kälk spåret?

Varför bara wiggas ?
Tråden städad från meningslösa svar.

Ja varför finns det inga gangsters i skidbacken?
Kan någon nämna någon annan stans där man hittar gangsters?
Och framförallt: Vad är en gangster? Vad gör en gangster?

Varför bara wiggas ?
slog upp gangster och fick fram
"Gangster är en term för en individ som utövar kriminalitet, ofta som yrke. En gangster är ofta inblandad i någon typ av maffia eller organiserad brottslighet"

jag är då ingen gangster that's fo sho :/

Varför bara wiggas ?
FarFar_kiM sa:
"Gangster är en term för en individ som utövar kriminalitet, ofta som yrke. En gangster är ofta inblandad i någon typ av maffia eller organiserad brottslighet"

jag är en värsting gangster! Jag gör något olagligt varje dag, var nyss ute och körde moped utan hjälm, plus att mopeden var trimmad. De e gangster !

Varför bara wiggas ?
fredrik_p sa:
FarFar_kiM sa:

jag är en värsting gangster! Jag gör något olagligt varje dag, var nyss ute och körde moped utan hjälm, plus att mopeden var trimmad. De e gangster !
that's some seriuos deep shit..

Varför bara wiggas ?
ekdahl sa:
fredrik_p sa:
FarFar_kiM sa:

that's some seriuos deep shit..
ya man

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp