thom8 sa:det här snacket har dominerat forumet dom två senaste åren.. det finns inga riktiga gangsters i sveriges backar, punkt slut. lås
varför inte jag skulle vilja ha detRHillblom sa:Vem vill ha en riktig gangster i skidbacken?
dem säljer knark och har massa vapen, oftast så är dem mörkhyade.redrum sa:hur ser en riktig gangsta ut enligt dig?
Sure.. Slår vad om att du skulle skita ner dig om fat tony kom och knackade på din dörrePou sa:varför inte jag skulle vilja ha detRHillblom sa:Vem vill ha en riktig gangster i skidbacken?
jag är en värsting gangster! Jag gör något olagligt varje dag, var nyss ute och körde moped utan hjälm, plus att mopeden var trimmad. De e gangster !FarFar_kiM sa:slog upp gangster och fick fram
"Gangster är en term för en individ som utövar kriminalitet, ofta som yrke. En gangster är ofta inblandad i någon typ av maffia eller organiserad brottslighet"
jag är då ingen gangster that's fo sho :/
that's some seriuos deep shit..fredrik_p sa:jag är en värsting gangster! Jag gör något olagligt varje dag, var nyss ute och körde moped utan hjälm, plus att mopeden var trimmad. De e gangster !FarFar_kiM sa:slog upp gangster och fick fram
"Gangster är en term för en individ som utövar kriminalitet, ofta som yrke. En gangster är ofta inblandad i någon typ av maffia eller organiserad brottslighet"
ya manekdahl sa:that's some seriuos deep shit..fredrik_p sa:jag är en värsting gangster! Jag gör något olagligt varje dag, var nyss ute och körde moped utan hjälm, plus att mopeden var trimmad. De e gangster !FarFar_kiM sa:slog upp gangster och fick fram
åhh,,, mig i ett nötskal ju!Martiiin sa:dem säljer knark och har massa vapen, oftast så är dem mörkhyade.redrum sa:hur ser en riktig gangsta ut enligt dig?