Kristian83
Ny medlem
Varför Burton?
Varför är alla så kåta på Burton? Varför säljs det knappt några andra brädmärken än Burton i Sverige? Vad är grejen med hela den här evighetslånga Burtonhypen? Själv åker jag på Völkl!
Helt rätt!CustomX sa:Saken är den att Burton har så fruktansvärt mkt pengar att utveckla sina saker för samt att deras Team är riktigt grymt, vilket resulterar i grymma produkter, det finns inget annat märke som kan mäta sig där.. tyvärr..
Sen finns det märken som då och då utvecklar någon klokcren bräda/bindning men det är lite mer "pilkastning" ibland blir det bra ibland mindre bra..
fördelen kontra windows, datorvärlden vs. snowboards, är att snowboardprylar behöver inte vara kompatibla, vilket i och för sig Burton försöker ändra på.. hmm läskigt!
personligen har jag lite förkärlek till Forum, men det företaget sköts ju inte riktigt snyggt tyvärr.. Peter Line´s 158 är bland dom bästa brädorna jag åkt på..
Okej?Timon83 sa:Jag tycker i alla fall att det är jävligt ocoolt att åka burton. Fattas bara en everstryggsäck och ett par oakly googles till det.
jo jag gillar dom, svårt att inte göra, faktum är ju faktiskt hur ballt eller inte ballt Burton än är så gör dom riktigt bra saker..Tobias_L sa:btw CustomX, gillar inte du burton med tanke på namnet.
En Dakine ryggsäck!Tobias_L sa:Okej?Timon83 sa:Jag tycker i alla fall att det är jävligt ocoolt att åka burton. Fattas bara en everstryggsäck och ett par oakly googles till det.
Vad är coolt att ha i backen tycker du då?
Jag har en dakine heli pro 20 ;-)Timon83 sa:En Dakine ryggsäck!Tobias_L sa:Okej?Timon83 sa:Jag tycker i alla fall att det är jävligt ocoolt att åka burton. Fattas bara en everstryggsäck och ett par oakly googles till det.
Vad är coolt att ha i backen tycker du då?