Varför leker barnen i lekparken?

Fritzan

Ny medlem
Varför tycker många glin att det är så himla kul att fjanta runt i mänskligt konstruerade snöformationer och leka ryska gymnastikfjantar?

Riktig skidåkning är att hänga bland dem större bergen. Bränna på glaciärerna. Åka branta couloirer. Det är skidåkning! Det är bra mycket roligare, tuffare och det ger en bättre frihetskänsla att bränna på som fan högt upp på glaciären än att fjanta runt i en halfpipe eller ett bigjump eller hasa fram på rails på låg höjd!

kanske därför att det är KUL!!!!!!!!!
låt "glinen" göra vad dom vill utan att du ska racka ner på oss!!!!

om du inte upptäckt det ännu så har olika människor olika preferenser! tänk vad tråkigt om alla hade samma intressen! Du ska vara glad att folk är olika, annars hade det kanske varit så trångt i de "branta coloirer" som du åker att du inte fått plats och var tvungen att hänga i "lekparkerna". Tänk på det nästa gång innan du skriver ett sånt onödigt inlägg...

förmodligen var det här inget nytt för dig utan du var bara ute efter att provocera jibb kidsen vilket bara är en mer barnsligt...

/NEW

"håll forumet rent"

jävla nörd RIKTIG SKIDÅKNING är att man har pjäxor stavar biningar och SKIDOR Att hoppa är roligt lär dig att hoppa innan du börjar snacka. Jag kan lova att dom dära GLINEN några av dom e nog bättre än dig att åka puder OM du kan ÅKA puder

Förjä..abra sagt. Jag tror det mest beror på slöhet. Lift eller knata, De flesta har brallorna så långt ner att det blir svårt & bestiga rikiga berg, Det blir så sabla korta steg. Eller så kan det vara att man vill se cool ut i liftkön. Det är ju få som ser en uppe på en gigantisk bergstopp. eller så kan det rentav vara så att SMAKEN ÄR SOM BAKEN, GODAST I MITTEN.
Skit samma nu ska jag upp till fjälls och bestiga en okristligt skräckinjagande funpark med stighudar och knästrumpor.

Ännu ett sjukt inlägg. Vad är meningen? Åk till dina berg du och låt oss göra vad vi vill och sluta bry dig

Du svarade ju på frågan själv, nämligen att det är två skilda saker. Vissa gillar båda sakerna och andra håller sig till en gren. Det är en smaksak. Ha det kul!

Tillbaka
Topp