Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Varför "somnar" tårna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 405579"><p>har haft samma problem. men jag kontaktade min vän skalman och han knåpade ihop en väckarklocka till mina tår, lik hans mat- & sovklocka, men utan matfunktionen och en lite annorlunda sovfunktion. istället för att säga till när man ska sova så gör den mysiga djungelljud och masserar tån tills den vaknar. denna vänliga väckning är endast för att slippa ett hemskt morgonhumör hos de små tårna. </p><p></p><p>kontakta skalman du med, han kan nog fixa ngt - 073 684 5227</p><p></p><p>puss</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 405579"] har haft samma problem. men jag kontaktade min vän skalman och han knåpade ihop en väckarklocka till mina tår, lik hans mat- & sovklocka, men utan matfunktionen och en lite annorlunda sovfunktion. istället för att säga till när man ska sova så gör den mysiga djungelljud och masserar tån tills den vaknar. denna vänliga väckning är endast för att slippa ett hemskt morgonhumör hos de små tårna. kontakta skalman du med, han kan nog fixa ngt - 073 684 5227 puss [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Varför "somnar" tårna?
Tillbaka
Topp