Varför "somnar" tårna?

calkar

Ny medlem
Varför "somnar" tårna?
Hej!

Nu är det såhär att mina tår "somnar" när jag har på mig mina pjäxor.Tårna "somnar" nästan direkt när jag har sätter på mig dom.Spänner dom ganska löst, så det lär ju inte vara det.Så min fråga till er är; har ni haft samma problem och vad gjorde ni åt det isåfall?

Mvh Calle

Varför "somnar" tårna?
.........

asså.. lyssna nu..

Om dina tår somnar eller domnar så har du för trånga pjäxor för dina fötter. lösning = köp nya pjäxor som är bredare över tårna..

Om dina tår somnar är det för att det går väldigt många blodådror och nervbanor mellan tårna.. främre delen av foten skall ha ett valv (det finns inlägg för de som är platta fram)
när blodådrorna kläms ihop och/eller nerverna så kommer du att känna en domning/somning av främre foten alt. tårna..

det är därför och inget annat.

så kolla upp med en BRA säljare ang inlägg för framfoten..

eller.. så ere bara att köpa annan modell eller annat märke på pjäxan..

/Pinn

Varför "somnar" tårna?
har haft samma problem. men jag kontaktade min vän skalman och han knåpade ihop en väckarklocka till mina tår, lik hans mat- & sovklocka, men utan matfunktionen och en lite annorlunda sovfunktion. istället för att säga till när man ska sova så gör den mysiga djungelljud och masserar tån tills den vaknar. denna vänliga väckning är endast för att slippa ett hemskt morgonhumör hos de små tårna.

kontakta skalman du med, han kan nog fixa ngt - 073 684 5227

puss

Varför "somnar" tårna?
Som pinn säger så är det förmodligen ett blodkärl som ligger i kläm någonstans. Jag tror att jag fixade det åt en kille idag.(han kommer in imorgon efter ha åkt.) Försäljaren borde ha kollat så det är tillräckligt med plats i pjäxan för dig..

//H

Varför "somnar" tårna?
testa att inte såänna alls dom 2 spännenna nertill men du kanske har helt fel pjäxor

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp