Vårjackor

• Trådstartare Trådstartare JoInt-1992
  • Start datum Start datum
J

JoInt-1992

Guest
Vårjackor
Tjena freeride nu vill jag ha vår/sommar jacka och inte vinter:P

Jag letar efter en snygg/cool vår jacka som man även man kanske kan ha på sommaren. En liknande sohär men måste inte va de mönstret eller nåt. Vet ni någon bra hemsida eller affär??

http://www.sweone.com/showProd.php?ProdID=1244&BrandID=&TypeID=150&OrderBy=

(Den modellen men inte den jackan!)

(Inte gulanstore eller zoovillage har rean kollat)

Senast ändrad:
Vårjackor
Varför inte klä sig ordentligt istället för att springa omkring i såna där trasor??
Jag tycker du ska ta en sväng förbi valfri affär med Tiger jackor dom är riktigt fräscha iår.
Annars är det bara att glida in på Jupiter i Sturegallerian fullt av fina kläder ! ;)

såg att du bodde på sveriges baksida men även där har ni ju NK så det kommer nog gå att hitta en bra jacka även där.........

Senast ändrad:
Vårjackor
Hahaha fint Anton men tiger jackorna kostar ju minst typ 1500 och NK är inte bra!

Vårjackor
haha finns en för 2500 och en för 3999 kr men den för 3999 är lätt snyggast.
har inte varit på Götets NK på ett tag fast förstod nog att du inte skulle hitta vad du sökte där ;)
Men vad gör man inte för att få Sverigesbefolkning att klä sig lite snuggare?!

Vårjackor
Anton_Goal sa:
har inte varit på Götets NK på ett tag fast förstod nog att du inte skulle hitta vad du sökte där ;)
Men då är det ju frågan vad som är snyggt?! Det är ju upp till var och en vad de tycker.

Som svar på inlägget, jag tycker att du ska köpa en baseboll jacka tex från caliroots.

Vårjackor
TT-JONTHE sa:
Hahaha fint Anton men tiger jackorna kostar ju minst typ 1500 och NK är inte bra!
Du hittar nog inte en värdig jacka på någon av dom ovan nämnda länkarna för under 1500:-, tänk bara på vad en skaljacka kostar?

Vill du hitta billigt men relativt prisvärt så kolla H&M dom har fått in en hel del vårjackor nu och några är riktigt schysta :)

EDIT: JC kanske också ha lite.

Senast ändrad:
Vårjackor
emilio har endel snygga t-shirtar faktiskt^ inte alls dyrt heller.. sen har MQ nåt som heter blue-print oxå, har aldrig provat men de är heller inte dyrt..

Vårjackor
vet inte hur de ligger till me vårjacor men T-12 har sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt snygga kläder.. cleanaste t-shirtarna och asläckra hoods, från typ billabong, ripcurl, quicksilver, animal osv..

Vårjackor
alwaysCrash sa:
emilio har endel snygga t-shirtar faktiskt^ inte alls dyrt heller.. sen har MQ nåt som heter blue-print oxå, har aldrig provat men de är heller inte dyrt..
blue-print har jag kollat lite på men det kan säkert finnas schysta grejer.

Ett annat alternativ är att köpa en vinterjacka men skaljacka på rea. Vet att Cross har/hade 50 % på allt och dom har riktigt fina skaljackor.

Vårjackor
MaxHallgren sa:
Anton_Goal sa:
Men då är det ju frågan vad som är snyggt?! Det är ju upp till var och en vad de tycker.

Som svar på inlägget, jag tycker att du ska köpa en baseboll jacka tex från caliroots.
men på caliroots har dom bara lrg typ i massa fula färger

Vårjackor
lofgren sa:
MaxHallgren sa:
Anton_Goal sa:

men på caliroots har dom bara lrg typ i massa fula färger
Då har du missat mycke !

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp