Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Dave_Spruce:
Vad då?
Efter att ha sett recensionerna så tyckte jag inte att man kunde undanhålla de icke recensionsläsande freeridemedlemmarna nyheten om att det numera finns en skida som saknar nackdelar!
Det är ju helt fantastiskt!
Med tanke på att alla bedömmare väger mindre än 50Kg vilket jag tolkar som att de är lite yngre är det inte så konstigt med "min skida är bäst"-attityden.
Jo det är klart att jag är ironisk.
Jag har nyligen läst igenom samtliga recensioner på skidor från 05/06 och insåg hur överpositiva många är. Jag säger inte att jag inte själv tycker att jag har gjort det allra bästa köpet men om jag skulle sätta en femma på ett par skidor så skulle det vara för deras speciell terräng. Många säger bara att min skida är bra på allt och dessutom snygg, den har inga nackdelar över huvudtaget ocg får en femm. Alla borde ha ett par.
// Holmström
Ps. Självklart så finns det dem som har skrivit utmärkta och objektiva recensioner.
Frealsare: Tyvärr är det mentaliteten som råder på forumet i övrigt också. Inte ofta man läser något vettigt skrivet av en medlemm. Men sånt får man kanske leva med, kan i alla fall glädja mig åt att jag och mina skidor idag fick säsongens första åk, på Vallåsen, med tveksam mängd snö. Men skönt att få ett par svängar i benen hur som helst. Mer snö åt det glada folket!