Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jag har en polare som gjorde det i höstas. vi har haft pissigt lite snö här i göteborg i år så när vi fick lite snö så använde han dom i den lokala backen och körde lite rails. jag tror dock inte att det är så väldigt intelligent att köra med egenböjda skidor, utan köp egna.
Peace out Whiggas.
haha, han gjorde det i slöjden med värmepistol och tång med sin morsas gamla pinnsmala skitskidor från -86. :D
eftersom jag rider på bara en planka (snowboard) så vet jag inte så där otroligt mkt om skidor, jag vet bara hur min homeboy bände till dom.
ledsen men mer vet jag inte.
förstöra ett par nya völkl...
du måste vara galen eller inte ha pengar överhuvudtaget. jag skulle kunna göra det på ett par skiit skidor men inte ett par nya völkl!
Men på något sätt så tillverkar man skidorna och då går det ju lätt att böja dom hit och dit så det borde inte vara så svårt för ett proffs och få till dom.
Grejen är den att jag vill inte ha med mig flera skidor när jag åker och jag har hittills inte provåkt några twintips som duger i pisten.
Är det någon som kan tipsa på twintips med hyffsat kort svängradie och skapligt fartstabil så blir jag nöjd.
Om du kör på Völkl skidor så kommer du älska Karma...
Karman är överraskande bra som pist skida och grym offpist... Själv så har jag kört ett par Völkl G31 innan och Karman var min första feta (och twintip) skida... blev väldigt positivt överraskad av just pistegenskaperna...
Jag har kvar mina G31or för riktigt hårda förhållanden då dom är bättre då.. framförallt i hög fart... Dock så kommer du aldrig hitta en skida som funkar bra offpist och i riktigt hög fart i hård pist...