"call back" fr\includephp::getHeadercode är ogiltig (error_invalid_class). Varning för Adidas Snowboardboots | Freeride

Varning för Adidas Snowboardboots

• Trådstartare Trådstartare user128771
  • Start datum Start datum
U

user128771

Guest

Såhär ser bootsen ut efter 25 åkdagar, helt deformerade och veckade och detta är deras värsta boots energyboost. Har varit i kontakt med bolaget som sålde dessa, hollywood och de var inte alls intresserade av att hjälpa till och var även i kontakt med Adidas Sverige som inte är intresserade av att hjälpa till och har registrerat ärendet hos arn. Så jag vill varna alla från att köpa boots som inte håller och redan vid 10dagar var jag in och fick hjälp att värma in dem hos åre skidsport som tyckte att de såg konstiga ut i formen så antar att de var på väg redan då

Äger ett par Adidas Tactical ADV med ca 20 åkdagar men har inga problem alls. Visst att de är lite nötta här och där utav vanlig användning.
Skulle kontakta både butiken och generalagenten igen och stå på mig.

Skumt att de inte vill ta det på garanti. Känner ett par stycken som haft samma problem på Burton-boots och de har fått nya flera år på raken.

Ta och posta bilderna på lite internationella forum också så att folk får se. Sen blir det förhoppningsvis lite mer fart på garantiavdelningen.

Jo detta problem verkar vara vanligt hos Adidas om man kollar runt på forum och kanske de inte har några som håller så därför inte kan ge garanti då kunderna skulle kräva pengarna tillbaka. Tråkigt att sänka ett så etablerat varumärke så hårt.
Jo de är inte årets modell men åkdagarna är desamma pga flertalet boots och enligt svenska konsumetköplagen har man 3 års garanti på produktfel vilket jag hävdar att detta är

"call back" fr\includephp::getSnow_report är ogiltig (error_invalid_class).
"call back" fr\includephp::getFooter är ogiltig (error_invalid_class).
Tillbaka
Topp