U
user93315
Guest
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Denna information borde du har börjat med i ditt första inlägg. Om vi alla vetat att du varit på plats hade du säkert fått ett annat bemötande, kanske hade du på en gång fått tips på hur du skulle tänka för att kunna komma vidare med din tvist.david-bo sa:För allas information så är jag fortfarande kvar i Hossegor och kämpar på med mina surflektioner. Det verkliga arbetet med den här tvisten kommer jag ta tag i när jag kommer hem om ett par dagar.
Istället sprider du ditt missnöje på ett forum i Sverige och tror att vi som ens inte är där ska ta åt oss din kritik samt hålla med dig. Vem vill lyssna på negativ kritik? Kanske därför många av oss ifrågasätter ditt sätt att beskriva din tvist när du utgår från att vi på en gång ska lyssna på din varning. Vem säger att Koalasufcamp kommer att bemöta oss på exakt likadant sätt som de gjort med dig? Vi kanske skulle klara situationen på ett mer annorlunda sätt.
Med detta sagt så vill jag tipsa dig om en bra surfsida där du i rätt ordning får reda på hur du kan lära dig olika surfsaker.