U
user93315
Guest
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Öhh?? Damp-barn e inte likadant som Dampgenerationen alltså folk som vill ha allt serverat men sen inte har tålamod om något förändras alltså inte får som den vill. Det var så personen skrev på surfsverige. Fattar inte varför du svarar här på freeride. Det var förresten en väldig dålig skildring av den som skrev det på surfsverige. Dampgenarationen är även de som kommer på alla nya idéer och som uppskattar folk som fixar diverse events, läger o fester åt dem. Det e klart man blir besviken när något ändras. Jag tillhör själv stolt Dampgenerationen.david-bo sa:För er som undrar så är jag 35 så jag tror inte jag faller in i kategorin DAMP-barn.
Det e såklart det inte kan göra det för i Sverige finns det inte lika stora möjligheter till surfvågor. Koala finns ju i Hossegor för att där hänger många prosurfare och där arrangeras världsturnén i Surfing. Varken i Visby eller Båstad arrangeras SurfingSM så där kommer aldrig det bli aktuellt att få till chillade surffester.david-bo sa:De kunde väl egentligen lika gärna flytta det där huset till Visby eller Båstad, livsstilen var väl Visby eller Båstad under några sommarveckor snarare än seriös surfning.
Eller så tältar du i naturen o tar med dig trangia o frystorkad mat o blir en cool surferdude som reder sig själv.david-bo sa:Jaja, nästa gång bokar jag en lägenhet och sköter allting själv.