D
Deleted member 80259
Guest
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Hm, undra om jag ska göra en kovändning nu efter att ha läst artikeln... bitch eller inte, tjejerna har ju faktiskt lyckats göra något till skillnad från många andra här! Att det kör ihop sig lite då och då är nog inte så konstigt med tanke på hur små man är och vilket stort steg det är från det man gjort tidigare (media, tv, dataspel etc...). det är nog en hel del saker att tänka på när man drar igång ett surfcamp i Hossegor, och en eller annan missnöjd kund är nog att räkna med. Hur många nöjda kunder finns det som haft underbara dagar där? Troligtvis fler.tompelompe sa:Läs sidorna 68-69felix sa:Finns det nå bilder på dessa två donnor? Skulle vara kul att få ett ansikte på det tråden handlar om...Mustbeandrea sa:För att väcka liv i en avliden tråd.
Två kärringar som är 37+ som önskar de var 20....Som driver ett surfcamp i Frankrike... Finns det NÅGOT som egentligen stämmer? Jag vet vilka de är och jag tycker de är förbannat pinsamma.
När man är nästan 40 borde man lagt av med att skryta om jägershottar, springa efter eliten på stranden och klä sig som 14-årigar med identitetskris.
Jag ber om ursäkt, men jag blir så förbannad när jag läser detta! Jag vet som sagt vilka dessa donnor är, och jag kräks på dem.
Jag är SÄKER på att Davids berättelse är sann.
Gärna från stranden.
Jag fick även den här länken av Nojlas i PM, han verkar ha stalkat tjejerna ett bra tag: