magganmaggot sa:
ekdahl sa:
isaberg, då dom jävlarna har bra backar och ett sjukt bra konstsnösystem men vägrar att bygga park då dom anser att det skulle vara farligt för dom danska turisterna som vallfärdar för att åka där.
det kallar jag en dålig anläggning, inte nog med att dom vägrar park. dom prioriterar danskar..
Bump men jag tyckte att denna tråden var kul:D och det är förjävligt att prioritera danskar!:@
Jag håller med om allt angående att de inte bygger park (nu har de iofs gjort något som kan liknas vid ett hopp och har satt ut 2-3 boxar). Motiveringen är ju som ni sa skaderisken, i synnerhet hos sina danska gäster. Det jag reagerar på är att ni tycker det är för jävligt att de prioriterar danskar, då mellan 60-70% av besökarna som kommer dit faktiskt är danskar. Om ni satt i styrelsen för isaberg, skulle ni då prioritera den förhållandevis lilla skaran av besökare som vill ha park, och där igenom riskera att tappa den stora massan av danskar som vallfärdar till backen med hela sina familjer år ut och år in.
Jag anser att man utan problem skulle kunna bygga ut en lite större park, helt klart, utan att öka skadorna markant. Men att de prioriterar danskarna, det är väl en självklarhet, eftersom det är danskarna som får backen att gå runt.
Oskar; Out..