Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ja, jag undrar alltså vars det är bäst att montera bindningarna?
Imitten? längre bak?
Jag gillar ju att hoppa runt och sånt. Om det är nån som har haft bindningarna långt bak och sedan flyttat fram dom vore det kul att veta skillnaden.
Ja har haft båda.
Det är klart skönare med mittmonterat. Många säger att det är svårare att svänga och åka pist, men jag tycker att det är lättare att köra pist med mittmonterad fast det är nog svårare att köra
off-pist med mittmonterat. Men om du gillar att jibba och sånt så ska du lätt mittmontera.
jag skulle sg inte i mitten o inte bak ta i mellan så du inte är helt borta i offpisten. som jag förståt så har mman mittmonterat för att få bättre balans när man railar.
Jag har haft bada. Det ar mkt batter med mittmonterat nar man ska hoppa, raila mm. Men man tappar i pisten. Laggen kanns lite doda och man far inte samma grepp.
Om du inriktar dig pa jib, mittmontera, om du vill kora bada och flytta bak bindningen lite.
Prova dig fram, du kan ju alltid skruva tillbaks dem.