Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Värsta krashen!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lundbergarn" data-source="post: 193355" data-attributes="member: 65644"><p>min värsta kracsh är faktiskt inte i skidbacken ,jag var hos en kompis och hoppade studdsmatta när jag skulle göra en bakåtvolt och landa på rygg,alltså en och en fjärdedels volt, jag hoppde alldeles för långt ut i kanten och förstod ungefär när jag ahde gjort halva att det skulle gå illa.. jag landade med huvet på kanten av ramen på studdsmattan (den hade bara såna här tunna kantskydd) och vart lite yr och kom inte ihåg vad jag hade gjort osv. hade träning efter ,jag kan säga att den träningen var inte min bästa genom tiderna precis..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lundbergarn, post: 193355, member: 65644"] min värsta kracsh är faktiskt inte i skidbacken ,jag var hos en kompis och hoppade studdsmatta när jag skulle göra en bakåtvolt och landa på rygg,alltså en och en fjärdedels volt, jag hoppde alldeles för långt ut i kanten och förstod ungefär när jag ahde gjort halva att det skulle gå illa.. jag landade med huvet på kanten av ramen på studdsmattan (den hade bara såna här tunna kantskydd) och vart lite yr och kom inte ihåg vad jag hade gjort osv. hade träning efter ,jag kan säga att den träningen var inte min bästa genom tiderna precis.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Värsta krashen!!!
Tillbaka
Topp