Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Värsta krashen!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cronskar" data-source="post: 29144" data-attributes="member: 10336"><p>Att hoppa är roligt men ibland går det inte så bra, i alla fall inte för mig. Troligtvis är jag inte ensam som inte alltid landar på fötterna. Vad har ni gjort för GROVA krasher i år?</p><p></p><p>Kan börja med mina 2 häromdagen: Jag och 2 polare fixade i ordning ett hopp på en parkering och drog fart med bil. Hoppet var ett platåhopp med ca 8m mellan kick och tänkt landning. Jag skulle testa först. Bilen körde i 45 och jag höll kvar ganska länge för jag ville inte landa platt. När jag sen hade släppt och var i luften började det kännas dumt. Jag flög för långt och landade efter en 11m lång och 4 m hög luftfärd platt på asfalt med 1 cm snö ovanpå. Min plattaste och hårdaste landning so far. Ajaj. (Senare gör jag om samma hopp och landning men hoppar 1m längre).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cronskar, post: 29144, member: 10336"] Att hoppa är roligt men ibland går det inte så bra, i alla fall inte för mig. Troligtvis är jag inte ensam som inte alltid landar på fötterna. Vad har ni gjort för GROVA krasher i år? Kan börja med mina 2 häromdagen: Jag och 2 polare fixade i ordning ett hopp på en parkering och drog fart med bil. Hoppet var ett platåhopp med ca 8m mellan kick och tänkt landning. Jag skulle testa först. Bilen körde i 45 och jag höll kvar ganska länge för jag ville inte landa platt. När jag sen hade släppt och var i luften började det kännas dumt. Jag flög för långt och landade efter en 11m lång och 4 m hög luftfärd platt på asfalt med 1 cm snö ovanpå. Min plattaste och hårdaste landning so far. Ajaj. (Senare gör jag om samma hopp och landning men hoppar 1m längre). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Värsta krashen!!!
Tillbaka
Topp