Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Värsta krashen!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Spoon" data-source="post: 29152" data-attributes="member: 13236"><p>Det var för ca 3 år sen.</p><p>Jag skulle stila lite i Björnrike. Fina flickor stog och kolla på. Jag tänkte att jag skulle väll kunna lägga en lugn 360. hoppet var väll ca 10 meter. Drog in till hoppet med fin fart (var väldigt säker på det hoppet). Väl i luften känner jag hur jag börjar få mer och mer bakåt vikt. Jag landar rakt på tumarna (jag skulle ta i mot mig) och fick gå med tum skydd i 2 månader efter det. Jag tror inte brudarna blev särskilt impande.</p><p>Sen har man ju fått ett x antal skenbvens kross också. Den jag minns bäst var när jag och min kompis var i norlandsporten. Jag skulle lägga en 360 luo kang för första gången i mitt liv. Hoppet var ca 15 meter. </p><p>Jag snurra lugnt 180 drog lou kangen. Då stannade min rotation och jag lande ca 300 och har världens bakåtvikt. Kunde inte gå på en vecka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Spoon, post: 29152, member: 13236"] Det var för ca 3 år sen. Jag skulle stila lite i Björnrike. Fina flickor stog och kolla på. Jag tänkte att jag skulle väll kunna lägga en lugn 360. hoppet var väll ca 10 meter. Drog in till hoppet med fin fart (var väldigt säker på det hoppet). Väl i luften känner jag hur jag börjar få mer och mer bakåt vikt. Jag landar rakt på tumarna (jag skulle ta i mot mig) och fick gå med tum skydd i 2 månader efter det. Jag tror inte brudarna blev särskilt impande. Sen har man ju fått ett x antal skenbvens kross också. Den jag minns bäst var när jag och min kompis var i norlandsporten. Jag skulle lägga en 360 luo kang för första gången i mitt liv. Hoppet var ca 15 meter. Jag snurra lugnt 180 drog lou kangen. Då stannade min rotation och jag lande ca 300 och har världens bakåtvikt. Kunde inte gå på en vecka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Värsta krashen!!!
Tillbaka
Topp