Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Värsta krashen!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lleberg" data-source="post: 29156" data-attributes="member: 29331"><p>Åker bräda. Så att det itne blir några missförstånd.</p><p></p><p>Min absolut snyggaste krasch är en 8 meter lång superman to faceplant. Det var dock tänkt så, byggt hoppet själv. Och kollat landningen, 70 cm lössnö. </p><p></p><p>Men min värsta krasch var väll förra året.. Åkte i Byggdsiljum (en förhållandevis liten anläggning.) Det var i April, så det hade töat länge, men vädret var klart och det hade varit minusgrader på natten... Vilket ledde till att backen ver mycket isig... Jag åkte lite, hoppade och lekte lite smått. Sen så när jag skulle göra sväng, på tårna.. Så är det en liten isklump som frusigt fast. Som brädan tar i, Brädan flyger upp och jag landar raklång på mage. Jag glider fortfarande, hade rejäl fart före, så nu låg jag i sådär 30 km/h.</p><p>Jag böjjer benen av nån konstig anledning. Så att knäna är först. </p><p></p><p>EN sån här liten rad av småhopp, som är som gropar i marken. Ni vet.. SOm brukar va när det är dåligt pistat... EN sån åkte jag ner i från sidan, slog i högerknät i den bortre kanten. Knät var blått och svullet som fan i nästan 3 veckor.. </p><p></p><p>Nu, sådär 6 månader senare väntar jag på pengar fårn försäkringsbolaget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lleberg, post: 29156, member: 29331"] Åker bräda. Så att det itne blir några missförstånd. Min absolut snyggaste krasch är en 8 meter lång superman to faceplant. Det var dock tänkt så, byggt hoppet själv. Och kollat landningen, 70 cm lössnö. Men min värsta krasch var väll förra året.. Åkte i Byggdsiljum (en förhållandevis liten anläggning.) Det var i April, så det hade töat länge, men vädret var klart och det hade varit minusgrader på natten... Vilket ledde till att backen ver mycket isig... Jag åkte lite, hoppade och lekte lite smått. Sen så när jag skulle göra sväng, på tårna.. Så är det en liten isklump som frusigt fast. Som brädan tar i, Brädan flyger upp och jag landar raklång på mage. Jag glider fortfarande, hade rejäl fart före, så nu låg jag i sådär 30 km/h. Jag böjjer benen av nån konstig anledning. Så att knäna är först. EN sån här liten rad av småhopp, som är som gropar i marken. Ni vet.. SOm brukar va när det är dåligt pistat... EN sån åkte jag ner i från sidan, slog i högerknät i den bortre kanten. Knät var blått och svullet som fan i nästan 3 veckor.. Nu, sådär 6 månader senare väntar jag på pengar fårn försäkringsbolaget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Värsta krashen!!!
Tillbaka
Topp