Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Värsta krashen!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikR" data-source="post: 29157"><p>hmm värsta kraschen jag gjort gjorde jag idag, söndag 1 december.</p><p></p><p>skulle testa ett hopp som var innan bigjumpen med kanske 5 m platå och väldigt lite kick. ett longjump kan man säga. några kompisar hade hoppat tidigare och dom sa att man måste köra störtlopp från halva jävla backen för att komma över, det var en jävla motvind så ni vet! jaja, dom hoppade och landade rätt precis i landningen. så var det min tur. jag fläska på med skitmkt fart, gjorde ungefär som dom, störtlopp från halva. jag brukar inte hoppa i såna farter men jag kände mig ändå inte rädd, dom hade ju gjort samma sak. men på nått vis ficka jag fan så mycket mer fart och när jag lyfte kändes det som att vinden tog tag i skidorna och lyfte mig så jag fick en helvetes bakåtvikt, jag slår ner på ryggen kanske 4 meter längre ner än där dom landade, tappade luften och fick jävligt ont i skinkan. jag tror inte jag hoppar i en sån där motvind igen! </p><p></p><p>HAHA!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikR, post: 29157"] hmm värsta kraschen jag gjort gjorde jag idag, söndag 1 december. skulle testa ett hopp som var innan bigjumpen med kanske 5 m platå och väldigt lite kick. ett longjump kan man säga. några kompisar hade hoppat tidigare och dom sa att man måste köra störtlopp från halva jävla backen för att komma över, det var en jävla motvind så ni vet! jaja, dom hoppade och landade rätt precis i landningen. så var det min tur. jag fläska på med skitmkt fart, gjorde ungefär som dom, störtlopp från halva. jag brukar inte hoppa i såna farter men jag kände mig ändå inte rädd, dom hade ju gjort samma sak. men på nått vis ficka jag fan så mycket mer fart och när jag lyfte kändes det som att vinden tog tag i skidorna och lyfte mig så jag fick en helvetes bakåtvikt, jag slår ner på ryggen kanske 4 meter längre ner än där dom landade, tappade luften och fick jävligt ont i skinkan. jag tror inte jag hoppar i en sån där motvind igen! HAHA! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Värsta krashen!!!
Tillbaka
Topp