Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Värsta krashen!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikWibaeus" data-source="post: 29186" data-attributes="member: 36696"><p>ja såg oxå Gustavs krach i väsjö. inte nådig</p><p></p><p>Min värsta krasch va nog i Tänndalen 2002. skulle dra den övrekickern i Hamra. Inte vart d nådigt. Ja hade bara sätt d från luften så ja tänkte: shit. mammut i snö. För dom som har varit där så vet ni att över kickern ligger en fet inrun på typ 500 m SvartB. Ja gav fanemig allt å d vissade sig vara mycke förmycke. Snön va rätt gulligt hård kl va typ 9. då ja lämnade en jävligt hal kicker. I början av kickern så hade ja insätt att ja hade för mycke fart men d lädde enbart till att ja gled ner på sidan så när ja va i luften låg ja e nån skumm halv liggande posse. ja flög över platån, över landningen å över hela mellanrummet mella landningen å nästa kicker å landade precis i kanten på nästa kicker. ja landade på sida, headspl. .Sen e d svart. rätt ordentligt å blev liggande tills en skoter kom å drog nere mig till sjukstugan har min polare som varit med mig berättat. ja vaknade eller vart lite mindre omedveten i Hamras sjuk anläggning. Min första tanke va: var e skidorna? men ja insåg snabbt att ja hade ont i huvudet å somnade om. vaknade 15 min senare å sen rörde inte ja pisten på hela dan. D vart puder istället. För övrigt så fastnade min polare i en Pinn-björk eller dvärg björk å drog av en hälsena å 2 ledband i knät men d får han berätta om.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikWibaeus, post: 29186, member: 36696"] ja såg oxå Gustavs krach i väsjö. inte nådig Min värsta krasch va nog i Tänndalen 2002. skulle dra den övrekickern i Hamra. Inte vart d nådigt. Ja hade bara sätt d från luften så ja tänkte: shit. mammut i snö. För dom som har varit där så vet ni att över kickern ligger en fet inrun på typ 500 m SvartB. Ja gav fanemig allt å d vissade sig vara mycke förmycke. Snön va rätt gulligt hård kl va typ 9. då ja lämnade en jävligt hal kicker. I början av kickern så hade ja insätt att ja hade för mycke fart men d lädde enbart till att ja gled ner på sidan så när ja va i luften låg ja e nån skumm halv liggande posse. ja flög över platån, över landningen å över hela mellanrummet mella landningen å nästa kicker å landade precis i kanten på nästa kicker. ja landade på sida, headspl. .Sen e d svart. rätt ordentligt å blev liggande tills en skoter kom å drog nere mig till sjukstugan har min polare som varit med mig berättat. ja vaknade eller vart lite mindre omedveten i Hamras sjuk anläggning. Min första tanke va: var e skidorna? men ja insåg snabbt att ja hade ont i huvudet å somnade om. vaknade 15 min senare å sen rörde inte ja pisten på hela dan. D vart puder istället. För övrigt så fastnade min polare i en Pinn-björk eller dvärg björk å drog av en hälsena å 2 ledband i knät men d får han berätta om. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Värsta krashen!!!
Tillbaka
Topp