vart är alla babes?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
vart är alla babes?
Där jag är ;)

1:a... MOOHAHAHA... jag är en ELIT SUPER FJORTIS JIBBER!

Senast ändrad:
vart är alla babes?
Andra raden va inte menat till dig. Det va menat till alla andra som brukar skriva så.

vart är alla babes?
Haha... mobba inte killen nu. Han blev ju faktiskt medlem för bara 20 minuter sen. Han är inte van vid hur det funkar här.

vart är alla babes?
Finns inga babes i Chaminox i vinter.
Gayveckan slog kassarekord förra vintern så nu kommer de köra gayvecka hela säsongen!

En trevlig vinter önskar Nojlas and the babes...

vart är alla babes?
Vilka "babes" åker till en skidort som inte har snö??
Får kanske vänta tills första dumpen innan du kan börja spana efter fjortisarna på krogen..
ska du leta i backarna så kolla vid sjukstugan, brukar alltid va nårra bruds' som brutit en nagel eller fått ont i magen av kylan.. lycka till!

vart är alla babes?
"var är alla babes" heter det, med vart menar du åt vilken riktning dom är...

"var går du?" - "till liften"
"vart går du?" - "norrut"

kan vara bra å veta ;)

vart är alla babes?
Dompan sa:

kan vara bra å veta ;)
Vart är korrekt i hans mening.. hur ska man kunna knappa in "till liften" i sin babe-o-meter-kompass ?? med vart menade han ju såklart hur många grader i vilket vädersträck..
jag skulle satsa på nord nord-västlig riktning för att vara på det säkra..

vart är alla babes?
blizzy sa:
Dompan sa:

kan vara bra å veta ;)
Vart är korrekt i hans mening.. hur ska man kunna knappa in "till liften" i sin babe-o-meter-kompass ?? med vart menade han ju såklart hur många grader i vilket vädersträck..
jag skulle satsa på nord nord-västlig riktning för att vara på det säkra..
Ja det stämmer, nord nord-väst.

vart är alla babes?
Jo vi brädbrudar brukar hänga på bardisken, händer ganska ofta faktiskt så börja leta där, det skriker fjortisar om oss så det ska inte vara några problem. Vid sjukstugan hänger vi hela tiden också, även om vi inte brutit nageln, just för att vi är så rädda att det ska hända, lika bra att vara på plats! Den där blizzy kan en hel del om brudar, good luck!

vart är alla babes?
CustomX sa:
Nojlas sa:
Gayveckan slog kassarekord förra vintern så nu kommer de köra gayvecka hela säsongen!
O försök dig verkligen inte på att ratta in bejb-o-metern åt syd-ostlig riktning, då hamnar du bland Nojlas o gaynissarna (aka gump-gillar-gubbarna)

Woman sa:
Den där blizzy kan en hel del om brudar, good luck!
Bara en sann mästare kan upptäcka nord nord-västlig riktning och dela med sig av sin oändliga kunskap till sina lärlingar!

Senast ändrad:
vart är alla babes?
Blizzy> Håller du kurser i babe search också? Och i sådanna fall, hur anmäler man sej?

vart är alla babes?
blizzy sa:
CustomX sa:
Nojlas sa:
O försök dig verkligen inte på att ratta in bejb-o-metern åt syd-ostlig riktning, då hamnar du bland Nojlas o gaynissarna (aka gump-gillar-gubbarna)

Woman sa:
Bara en sann mästare kan upptäcka nord nord-västlig riktning och dela med sig av sin oändliga kunskap till sina lärlingar!
Du verkar vara bra på väderstreck, det håller jag med om. Resten vette fan. Du får jobba lite bättre på det, om du nu ska vara en sann mästare dvs. Håller tummarna, lite löst, naglarna kan gå av.

vart är alla babes?
Patrik_L sa:
Blizzy> Håller du kurser i babe search också? Och i sådanna fall, hur anmäler man sej?
Bara den som söker kan finna.. och bara den som är spirituellt redo kan genomgå lärlingskap hos en mästare..

btw.. kompasser finns i din närmsta utelivsaffär..
babe search is the shit!

Senast ändrad:
vart är alla babes?
Woman sa:
blizzy sa:
CustomX sa:
Nojlas sa:

Woman sa:
Du verkar vara bra på väderstreck, det håller jag med om. Resten vette fan. Du får jobba lite bättre på det, om du nu ska vara en sann mästare dvs. Håller tummarna, lite löst, naglarna kan gå av.
Det är roligt att citera...

Hursomhelst, tjejjer åker i allmänhet inte till skidorter. De få som gör det är bara villiga mellan kl 4 och 6 på morgonen. Leta på Le Garage.

vart är alla babes?
blizzy sa:
Patrik_L sa:
Bara den som söker kan finna.. och bara den som är spirituellt redo kan genomgå lärlingskap hos en mästare..

btw.. kompasser finns i din närmsta utelivsaffär..
babe search is the shit!
Hmm söker sa du.. då ska jag testa att googla.. tack för tipset.

vart är alla babes?
alpvalp sa:
Woman sa:
blizzy sa:
CustomX sa:

Det är roligt att citera...

Hursomhelst, tjejjer åker i allmänhet inte till skidorter. De få som gör det är bara villiga mellan kl 4 och 6 på morgonen. Leta på Le Garage.
Klart att tjejer åker till skidorter.. speciellt chamonix.. känner en hel hög (typ 30 pers) som ska dit v8 på sportlovet.. Leta där det finns killar som bjuder på öl.. men ställ in kompassen på nord så du träffar rätt på bejbsen o inte killarna som böjd.. om de inte är de du vill dvs..

Patrik_L sa:
Hmm söker sa du.. då ska jag testa att googla.. tack för tipset.
http://www.google.com/search?num=10...find+snygga+bejbs&btnG=Sök&lr=lang_en|lang_sv

Senast ändrad:
vart är alla babes?
Övertyga mig gärna om varför den här tråden ska få fortsätta leva...tills dess; lockdown.
(Och ja, en tråd "vart är alla hunkar?" skulle också låsas...)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp