Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart är alla snowboardåkare ?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hagstrom21" data-source="post: 403579" data-attributes="member: 79853"><p>Sportaffärer drar ner på snowboard försäljningen pga. det har kommit så många nischade snowboard butiker. Iaf här i Gbg, Concrete, Hollywood, T12 mm. Dem har mest kunskap och störst sortiment så sportbutikerna kan inte matcha dem, därför satsar de mer på skidor där dem har större slagkraft på marknaden.</p><p></p><p>Jag va själv uppe i Sälen under nyårs veckan, tyckte också det va väldigt mycket skidåkare som va i parken, massa med carving skidor som "skutta" över hoppet bara och va allmänt i vägen.</p><p></p><p>Sen att många går över till skidor tror jag är att det helt enkelt ÄR svårare med snowboard och dem har inte tålamod.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hagstrom21, post: 403579, member: 79853"] Sportaffärer drar ner på snowboard försäljningen pga. det har kommit så många nischade snowboard butiker. Iaf här i Gbg, Concrete, Hollywood, T12 mm. Dem har mest kunskap och störst sortiment så sportbutikerna kan inte matcha dem, därför satsar de mer på skidor där dem har större slagkraft på marknaden. Jag va själv uppe i Sälen under nyårs veckan, tyckte också det va väldigt mycket skidåkare som va i parken, massa med carving skidor som "skutta" över hoppet bara och va allmänt i vägen. Sen att många går över till skidor tror jag är att det helt enkelt ÄR svårare med snowboard och dem har inte tålamod. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart är alla snowboardåkare ?!
Tillbaka
Topp