Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart är freeride på väg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Allemaaan" data-source="post: 373798"><p>det är ju sådär det ska va och att folk som sagt skriver länker istället för att göra som deespin tror jag gjorde och göra en bild där det blinkar sök i forumet text eller vad det var!</p><p></p><p>att säga att freeride är ett skidåkar forum osv och inte ska ha nån övrigt kategori är ju bullshit? <strong>alla forum idag i stort sett oavsett ämne har ju en övrigt kategori där man får hålla säg utanför sidans ämne också!,</strong> det räcker inte med bara en tråd för detta då många på den officiela ot tråden bara skriver typ hej idag såg jag en orm och det blir typ 100 sidor! plus att ingen kommenterar det man skriver i den tråden?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Allemaaan, post: 373798"] det är ju sådär det ska va och att folk som sagt skriver länker istället för att göra som deespin tror jag gjorde och göra en bild där det blinkar sök i forumet text eller vad det var! att säga att freeride är ett skidåkar forum osv och inte ska ha nån övrigt kategori är ju bullshit? [b]alla forum idag i stort sett oavsett ämne har ju en övrigt kategori där man får hålla säg utanför sidans ämne också!,[/b] det räcker inte med bara en tråd för detta då många på den officiela ot tråden bara skriver typ hej idag såg jag en orm och det blir typ 100 sidor! plus att ingen kommenterar det man skriver i den tråden? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart är freeride på väg?
Tillbaka
Topp