Vart är Sky?

jeffa

Ny medlem
Vart är Sky?
Hej Freeride!

Efter att någon dragit upp skäggtråden har många gammla kännslor väckts inom mig. Har väldigt många minnen kopplade till denna underbara tråd samt de tillhörande sidoprojekten.

Men nu är det så att min vapendragare och eviga skäggbroder Sky alias skywalker1976 har försvunnit spårlöst. Eftersom många här på Freeride verkar väldigt duktiga på att snoka fram information om människor så utlyser jag nu en efterlysning av Sky.

Den som först kan få Sky att ringa mig och säga \\\"two trailorpark guy´s go round the outside\\\" kommer att belönas med ett par skidor. Oänvända självklart!

De enda ledtrådarna jag kan ge är:

- https://www.freeride.se/member/view.php?id=68647

- Göteborg

- Fagersta

Tävlingen pågår till och med den 1/6. (Efter detta datum befinner jag mig utomlands och svarar då endast via mail.)

Lycka till!

Jeffa

Vart är Sky?
Im in!

Återkommer med mer information.

Trodde det här skulle bli en lätt match, men icket.
Finns en hel drös vägar att gå och ingen ger mig något.

Bra initiativ Jeff, stimulerande och roligt!

Senast redigerad av en moderator:
Vart är Sky?
hahaha det här kan bli roligt, tyvär orkar jag inte försöka mig på att hitta han! men någon lyckas nog snabbt som fan! :D

Vart är Sky?
Har iaf hittat han nu. Får väl se om han ringer då, det är nog den svåraste biten.. Är rätt duktig på att leta rätt på "försvunna" personer, haha =)

Senast ändrad:
Vart är Sky?
haha, ja det hade varit något =)

Hade långtråkigt i natt så brist på annat satt jag och gogglade lite =)

Senast ändrad:
Vart är Sky?
felix sa:
Men du har pratat med honom?
Menade du mig?
Haha, nä. Tycker inte om att prata i telefon med okända människor. Så jag mailade....

Ska bli intressant och se vem som får han att ringa först. Första delen ( den s.k svåraste delen) för min del är redan avklarad, sen om han ringer är ju en annan femma, haha.

Senast ändrad:
Vart är Sky?
Först sa han "two trailorpark guy´s go round the outside". Sen sa han att han höll på att flytta lite grejjor och att han skulle ringa ikväll igen. Jag skällde på honom att han gått under jorden och sa att jag letat efter honom i ett år.

Det var ungefär det som sas. Ganska kort. Ska försöka prata lite mera med honom ikväll. Samtalet kändes naturligt och även om det inte blev någon perfekt reunion så är gav det i alla fall en bra grund att bygga vidare på. Det kändes liksom aldrig krystat utan mest naturligt och lite nervöst...

Nu får vi se vad som händer i framtiden första steget är i alla fall taget!

Tack Titti!

Skidorna kommer så fort jag kommit hem från Thailand!!!

Tillbaka
Topp