Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart borde jag åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eric_W" data-source="post: 459523" data-attributes="member: 37751"><p>Det man gör när man säsongar är: att dricka alkohål, jobba, åka skidor<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p>(Om man inte är i Chamonix; då kan man klättra, cykla DH och göra massa andra dumma saker också). </p><p></p><p>Fundera på vad du prioriterar. Vill du tillexempel träffa en hel massa nya vänner och festa , men ändå ha tillgång till riktigt bra åkning så ska du definitivt söka dig till de större bummar-orterna. St anton, chamonix, val.d, verbier, val.t, BG osv. </p><p></p><p>Är du mer ute efter åkning än festande och vill ha lite mer yta för dig själv på bergen så kanske du söka dig till mindre orter. Finns en del små puderhålor i alperna med enormt bra åkning och nästan inget folk utanför pisten, dock med sämre nattliv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eric_W, post: 459523, member: 37751"] Det man gör när man säsongar är: att dricka alkohål, jobba, åka skidor:) (Om man inte är i Chamonix; då kan man klättra, cykla DH och göra massa andra dumma saker också). Fundera på vad du prioriterar. Vill du tillexempel träffa en hel massa nya vänner och festa , men ändå ha tillgång till riktigt bra åkning så ska du definitivt söka dig till de större bummar-orterna. St anton, chamonix, val.d, verbier, val.t, BG osv. Är du mer ute efter åkning än festande och vill ha lite mer yta för dig själv på bergen så kanske du söka dig till mindre orter. Finns en del små puderhålor i alperna med enormt bra åkning och nästan inget folk utanför pisten, dock med sämre nattliv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart borde jag åka?
Tillbaka
Topp