vart finns studsmatta hallarna ?

SteezeKing

Medlem
Tja , jag och några av mina kompisar letar efter ett inomhusställe med studsmattor och skummgummi pooler och sånt dära .

vet ni om det finns något sånt i stockholm , finns det någon hemsida , kostar det , åldersgräns ... osv

Ja, undrar fan det jag med. Men då längre upp i vårt avlånga land. Men posta hallar å lite info, sugen på att skutta lite...

Finns en i Norrbotten, i Älvsbyn rättare sagt.
Svin soft ställe med studsmatta och skummgummipool blandannat :)
Finns filmer från nått camp dära.KOlla på video funktionen ifall du vill veta hur den ser ut.

finns nån i stockholm också enskede tror jag..
men dom som vet var dessa hallar ligger brukar inte tala om det;D

Hallar finns lite överallt, mest mot storstäderna där det satsas stort på gymnastik. Men det är ofta fullbokat i hallarna och det är mest gymnastikklubbarna som har förtur till träning där eftersom det är en försäkringsfråga inblandat i det.
Men om ni är en grupp och den äldsta tar på sig ansvaret så är det nog ingen fara. Sök lite på internet, huddinge, bromma, åkeshov, uppsala, Örebro, GK Hermes är gymnastikklubbar som har gropar, trampoliner å massa skoj.
Om ni inte får vistas i hallen själva så kan ni säkert vara där samtidigt som gymnasterna har träning, och snacka med deras ledare sen om ni kan få låna hallen själv vid ett annat tillfälle. :)

Loertiger sa:
Setermannen sa:
Ja, undrar fan det jag med. Men då längre upp i vårt avlånga land. Men posta hallar å lite info, sugen på att skutta lite...
Det finns väll en trampolin hall i åre :O Vi kan dra dit och skutta nån helg xD
Jao, Lokalen finns ju.:P

Av: marcus_t | Idag 17:48 Citera
i östersund finns det en ny lite studsmattehall kolla: proffstrampoliner.se
Har du varit där? Är den bra?

Nästan varanan kommun iallafall har en gymnstiksall med skumgummipooler och trampoliner ! SÅ kolla bara efter gymnastikhallar ! Doc här i stan måste man ha licens för att hoppa oc grejjer , det ska vara försäkringar och massa tjafs :D

Tillbaka
Topp