Vart hittar man DA KINE i Stockkolm?

RoCKY

Ny medlem
Jag letar Da Kine ryggsäckar i Stockholm.. Finns det någon affär som har mycket Da Kine ryggsäckar?

alpin garaget har garanterat tror även butiken alpint har en del på lagret....testa me de butikerna så lär du hitta nåt var så säker på det...lycka till/ Jakob

Det är riktigt svårt!!! Lyckas du hitta en Stadium, vilket inte är lätt, så kan det kanske finnas någon ryggsäck kvar.. ;) De har iaf de vanligaste modellerna.

Jag hittade två stycken på stadium men det var inte riktigt vad jag ville ha... måste gå till alpingaraget och kolla...

Kolla på Alpint på Torsgatan, eller Länna Sport (men då måste du ha bil). Där har de många modeller.

Jävla piss!!! Jag åkte till Länna idag och jag kom dit 16.10.. Folk inne i butiken men de hade precis stängt... SKIT!!!
Jag åkte till Stadium på andra sidan vägen och hittade två Da Kine ryggor men inte den som jag ville ha...

Heli-pro i rödsvart eller kanske Chute i rödsvart.. Jag har inte sett Chute på riktigt eftersom Dakines hemsida visar likadan bild på Chute och Poacher men de ska ha olika egenskaper... Så jag vet inte vilken som är rätt.. :)

Tillbaka
Topp