Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
alpin garaget har garanterat tror även butiken alpint har en del på lagret....testa me de butikerna så lär du hitta nåt var så säker på det...lycka till/ Jakob
Det är riktigt svårt!!! Lyckas du hitta en Stadium, vilket inte är lätt, så kan det kanske finnas någon ryggsäck kvar.. De har iaf de vanligaste modellerna.
Jävla piss!!! Jag åkte till Länna idag och jag kom dit 16.10.. Folk inne i butiken men de hade precis stängt... SKIT!!!
Jag åkte till Stadium på andra sidan vägen och hittade två Da Kine ryggor men inte den som jag ville ha...
Heli-pro i rödsvart eller kanske Chute i rödsvart.. Jag har inte sett Chute på riktigt eftersom Dakines hemsida visar likadan bild på Chute och Poacher men de ska ha olika egenskaper... Så jag vet inte vilken som är rätt..