Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart i Alperna ses vi?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Puder" data-source="post: 1075742" data-attributes="member: 158767"><p>Alla ställen du räknar upp har allt du kan begära och kanske lite till, bara att snurra flaska eller liknande om var ni ska åka.</p><p>Med två månader utan jobb skulle jag rekommendera att ni åker med ca 35,000:- i fickpengar. </p><p>Hyra ca 10,000:-</p><p>Oplanerade utgifter 5000:-</p><p>Sen kommer det att gå en hel del pengar på bärs vare sig ni vill eller inte säg 5000:-</p><p>Mat för 7000 </p><p>Liftkort för ca5000:-</p><p></p><p>Summa 32,000:-</p><p></p><p>Säger inte att det inte går att leva billigare men det är vettigt att räkna med ett rätt stort överlag.</p><p></p><p>Tänk på att jag inte räknat flyg, transfer, extra baggage osv. Tänk även på att skidor kan gå av och pjäxor från ingenstans måste pressas oomelett bytas ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Puder, post: 1075742, member: 158767"] Alla ställen du räknar upp har allt du kan begära och kanske lite till, bara att snurra flaska eller liknande om var ni ska åka. Med två månader utan jobb skulle jag rekommendera att ni åker med ca 35,000:- i fickpengar. Hyra ca 10,000:- Oplanerade utgifter 5000:- Sen kommer det att gå en hel del pengar på bärs vare sig ni vill eller inte säg 5000:- Mat för 7000 Liftkort för ca5000:- Summa 32,000:- Säger inte att det inte går att leva billigare men det är vettigt att räkna med ett rätt stort överlag. Tänk på att jag inte räknat flyg, transfer, extra baggage osv. Tänk även på att skidor kan gå av och pjäxor från ingenstans måste pressas oomelett bytas ut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart i Alperna ses vi?
Tillbaka
Topp