Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart i italienska alperna vecka 2 2025?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fcb" data-source="post: 1305338" data-attributes="member: 145397"><p>Hej, jag kan slå ett slag för Pila i foten av Aosta ca en timme söder om Cervinia. Åkningen ligger på ca 2700m höjd. Riktigt trevlig åkning i mestadels kuperade röda och svarta pister (finns även en del blåa). Väderskyddat är det med med berg runt på tre håll. </p><p>Upptäckte detta fina system på en Cervinia-resa då allt här var stängt någon dag pga av vind. Det som kanske talar emot är att det inte är något jättestort system men gillar man kul och utmanande åkning med mestadels italienare omkring sig kan jag varmt rekommendera Pila. </p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fcb, post: 1305338, member: 145397"] Hej, jag kan slå ett slag för Pila i foten av Aosta ca en timme söder om Cervinia. Åkningen ligger på ca 2700m höjd. Riktigt trevlig åkning i mestadels kuperade röda och svarta pister (finns även en del blåa). Väderskyddat är det med med berg runt på tre håll. Upptäckte detta fina system på en Cervinia-resa då allt här var stängt någon dag pga av vind. Det som kanske talar emot är att det inte är något jättestort system men gillar man kul och utmanande åkning med mestadels italienare omkring sig kan jag varmt rekommendera Pila. Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart i italienska alperna vecka 2 2025?
Tillbaka
Topp