Vart ska man?

Fippe

Ny medlem
Vart ska man?
Nu vill jag att ni bara ska ösa in med tips vart man ska bege sig i vinter, för att få den bästa offpisten. Detta år ska det vara i europa.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp