Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjena, min gamla vätskeblåsa i min rygga börjar bli lite uckig. Vilken ska jag köpa istället? Jag använder den såväl vinter som sommar. Jag hade tänkt mig nån på sisådär 2L. Hade kul att få höra vad som gäller.
Source gör de helt klart mest pålitliga produkterna. Jag själv köpte mig en MSR, som jag har haft mycket problem med. Dock har det inte varit något problem att få reklamera, det bör jag nog tacka butiken playground mer än MSR för dock.
Source ska tydligen ha kommit upp med en ny sorts plast som gör att plasten inte tar upp socker, vilket betyder att du kan ha blåbärssoppa, rom&cola eller vad som nu behagas utan att tanken tar upp smak. Jag försökte hitta information om det lite snabbt nu men utan resultat. Det var en säljare på playground som berättade det, så fråga dem.
Source´s tankar är också väldigt lätta att göra rent, man öppnar helt enkelt hela toppen, samma metod som vattensäkra packpåsar, och gör rent.
Jag skulle inte rekomendera Dakines påsar. Som rikard o skriver så pajjar munstycket lätt och det har gått hål på plasten i min tank.. De är också svåra att rengöra pga litet påfyllningshål, Köp hellre Source, camelback eller Platypus.