Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vaxa hit och valla dit... glidvalla, sickla, borsta, vilken djungel..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sweethood" data-source="post: 1052426" data-attributes="member: 151588"><p>Ja, jag har brynen för kanterna. Det verkar räcka med att fila av till rätt vinkel (annan tråd) en gång och sedan underhålla med bryne för att ta bort ev. grader. Åker man på en sten eller liknande så blir det en ny vända med filen.</p><p></p><p>Ja, ibland använder jag koppar/brons-borsten för att få bort den värsta skiten innan jag vallar på nytt och borstar med nylon. Jag är lite kluven när jag egentligen ska använda en stålborste (riktig vallastålborste och inte den på B-tema som man tar bort rost med). Vad är egentligen skillnaden mellan dessa två (bronsborsten och stålborsten)?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sweethood, post: 1052426, member: 151588"] Ja, jag har brynen för kanterna. Det verkar räcka med att fila av till rätt vinkel (annan tråd) en gång och sedan underhålla med bryne för att ta bort ev. grader. Åker man på en sten eller liknande så blir det en ny vända med filen. Ja, ibland använder jag koppar/brons-borsten för att få bort den värsta skiten innan jag vallar på nytt och borstar med nylon. Jag är lite kluven när jag egentligen ska använda en stålborste (riktig vallastålborste och inte den på B-tema som man tar bort rost med). Vad är egentligen skillnaden mellan dessa två (bronsborsten och stålborsten)? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vaxa hit och valla dit... glidvalla, sickla, borsta, vilken djungel..
Tillbaka
Topp