Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De är också en allmän undersökning som visat att en som är pårökt kör bil söligare och försiktigare så att man ska våga mer är väl iallafall från din sida bara en hypotes från din sida niklas! en som druckit alkohol kör slarvigt och idiotiskt. och man våger mer! men jag säger faktiskt inte att du har fel men de finns ju betydligt bättre droger för ändamålet "våga mer" än just cannabis. Ska fan försöka leta reda på en sådan så att jag bli bäst i världen jag med!niklasH sa:Öhm... klart att röka på kan ge possitiva effekter på hans skidåkning. Ganska allmänt kännt att man vågar mer när man är påverkad av alkohol eller i detta fallet hasch(?). Man tänker inte på konsekvenserna lika mycket, man vågar mer. Likaså är det väl allmänt kännt (här iaf) att det gäller bara "att våga" när man tex ska prova bakåtvolt.
Så.. toktobbes teori kan nog stämma mycket väl.
Ja precis, i övriga idrotter blir man inte så populär om man knarkar eller dopar sig, men när en skidåkare knarkar är det bara tufft. Sjukt... Jag kan då inte se upp till någon som knarkar hur bra han än är på skidor.TokTobbe sa:Vem fan är Tanner Hall? Vem fan är Tanner Hall? För vi har Jacob Wester För vi har Jacob Wester För vi har Jacob Weeesteer fy fan vad han är bra. Vill bara säga att Jacob iaf inte rökt en massa braj för att komma dit han är idag skulle Tanner Hall vara lika känd som han är idag om han inte hade hållit på med droger förut?
-Tror inte de va. Hur som helst så förstår jag inte folk som ser upp till föredetta Dopeaddicts även om dem är grymma på skidor. Det är ungefär som om en Friidrottsman/Kvinna skulle ta en massa preparat och vinna en massa tävlingar och sedan fick alla reda på att han/hon använt dessa. inte blir den personen så speciellt populär då även om han/hon säger att den lagt av med alla preparat.
andreas-n sa:tanner är inte cool, men grymt duktig
kan man äga alla i hela världen? har han något ägandebevis på detta? jag tvivlar..flow_rider sa:Varför klagar alla på Taner? han e ju den bästa newschool åkaren och har slutat me drogerna.
varför ska alla kopla drogerna till hans skidåkning? jag tror han inte åkte bra för att han rökte på..också va de nån som sa att Tanner blev känd pga drogerna men inte Jacob för han har aldrig rökt på.
Tanner Äger Alla!!!!
tack jag är medveten men fan så full nu men inte fan är jag modigare än att jag dansat ikväll :P Jag tror inte den där idéen funkar heller. iofs... till viss del men herrejävlar vad du skrev vad sant! daamn vi borde mötas nån gång. duell alkoholen vs cannabis å se vem som har roligast. jag kommer vinna sålänge ja står på alkoholens sida. står jag på den andra vet jag inte alltså!viss sa:Wippeh bra inlägg någon som läst på lite =)
Vem fan har sagt att Gräs inte är knark? det är fan den faligaste drogen för börjar man med den dras man till annat tyngre jälva skit oftats.LawndartGustav sa:vem har sagt att gräs är knark ? ? svenska staten ? inte direkt många av västvärldens styren som lägger vikt på gräs. anledningen till att insatser läggs på gräs i t.ex. sverige är att gräs blir en inkörsport såsom drogpolitiken i sverige ser ut idag !
dessutom så går pengarna från gräset till tyngre droger ='(
killen röker... va faan spelar d för roll, d gör väl halva världen men i sverige växer vi upp med en annan syn på gräs.
HAN E BRA PÅ DET HAN GÖR ! HANS STIL I GRYM även om den e intränad
ALL CRED TILL JON !
Har han inte lugnat ner sig lite efter olyckan? inte trickksmässigt utan attitydsmässigt?jens_jibbing sa:tanner äger fett.. när han var vid chats gaap och kör sw i 85 km/h och drar en fet 900 true mute fett.. fast synd att han bröt både fötterna på andra försöker.. men nu är han till backs :D fett nice snubbe
men e de samma sak då?ErikR sa:Ja precis, i övriga idrotter blir man inte så populär om man knarkar eller dopar sig, men när en skidåkare knarkar är det bara tufft. Sjukt... Jag kan då inte se upp till någon som knarkar hur bra han än är på skidor.TokTobbe sa:Vem fan är Tanner Hall? Vem fan är Tanner Hall? För vi har Jacob Wester För vi har Jacob Wester För vi har Jacob Weeesteer fy fan vad han är bra. Vill bara säga att Jacob iaf inte rökt en massa braj för att komma dit han är idag skulle Tanner Hall vara lika känd som han är idag om han inte hade hållit på med droger förut?
-Tror inte de va. Hur som helst så förstår jag inte folk som ser upp till föredetta Dopeaddicts även om dem är grymma på skidor. Det är ungefär som om en Friidrottsman/Kvinna skulle ta en massa preparat och vinna en massa tävlingar och sedan fick alla reda på att han/hon använt dessa. inte blir den personen så speciellt populär då även om han/hon säger att den lagt av med alla preparat.
tanner tar allt.Deespin sa:Tanner For President...!
De e ju f*n inte coolt att röka haschH_Wikman sa:tanner röker ju på han e grymmast![]()
Du tror inte att Tanner skulle våga det om han inte har " rökt på "!!!!?TokTobbe sa:Kanske valde lite fel ordval där med känd skulle nog mer varit duktigare. Hur som helst menade jag det att man vågar göra nästan vad som helst under påverkan av droger och att det säkert hjälpte honom en hel del när han skulle prov nya trick. ja tycker inte att Tanner är dålig nee tanner är grym men det var väl just att han "dopat" sig för att "våga mer" som gör att jag tycker att han inte är riktigt naturlig.
Annars peace on all ya highhigh jibbers out there