Vem är Tanner Hall?

Vem är Tanner Hall?
javisst man kanske vågar mer om man har rökt på men tror inte direkt det är nån fördel när man ska ha kontroll i luften och kunna veta var man är medans man gör trick etc

Vem är Tanner Hall?
Kanske valde lite fel ordval där med känd skulle nog mer varit duktigare. Hur som helst menade jag det att man vågar göra nästan vad som helst under påverkan av droger och att det säkert hjälpte honom en hel del när han skulle prov nya trick. ja tycker inte att Tanner är dålig nee tanner är grym men det var väl just att han "dopat" sig för att "våga mer" som gör att jag tycker att han inte är riktigt naturlig.

Annars peace on all ya highhigh jibbers out there

Vem är Tanner Hall?
niklasH sa:
Öhm... klart att röka på kan ge possitiva effekter på hans skidåkning. Ganska allmänt kännt att man vågar mer när man är påverkad av alkohol eller i detta fallet hasch(?). Man tänker inte på konsekvenserna lika mycket, man vågar mer. Likaså är det väl allmänt kännt (här iaf) att det gäller bara "att våga" när man tex ska prova bakåtvolt.
Så.. toktobbes teori kan nog stämma mycket väl.
De är också en allmän undersökning som visat att en som är pårökt kör bil söligare och försiktigare så att man ska våga mer är väl iallafall från din sida bara en hypotes från din sida niklas! en som druckit alkohol kör slarvigt och idiotiskt. och man våger mer! men jag säger faktiskt inte att du har fel men de finns ju betydligt bättre droger för ändamålet "våga mer" än just cannabis. Ska fan försöka leta reda på en sådan så att jag bli bäst i världen jag med!

Tanner är väl som en och annan ungdom vid liv. ung och dum och använder sånt som skadar en? Menar hur många söp/super inte skallen av sig som ungdom och börjar röka och snusa? de är ju precis vad han gör fast med gräs vilket i sig inte innebär att de är bättre heh.. Han är säkert varken kaxig eller nått egentligen då han är med kompisar som han gillar och vi bör inte döma honom förren han är 30+ år gammal för då vet vi om han har allt kvar i skallen eller ej!

Vem är Tanner Hall?
TokTobbe sa:
Vem fan är Tanner Hall? Vem fan är Tanner Hall? För vi har Jacob Wester För vi har Jacob Wester För vi har Jacob Weeesteer fy fan vad han är bra. Vill bara säga att Jacob iaf inte rökt en massa braj för att komma dit han är idag skulle Tanner Hall vara lika känd som han är idag om han inte hade hållit på med droger förut?
-Tror inte de va. Hur som helst så förstår jag inte folk som ser upp till föredetta Dopeaddicts även om dem är grymma på skidor. Det är ungefär som om en Friidrottsman/Kvinna skulle ta en massa preparat och vinna en massa tävlingar och sedan fick alla reda på att han/hon använt dessa. inte blir den personen så speciellt populär då även om han/hon säger att den lagt av med alla preparat.
Ja precis, i övriga idrotter blir man inte så populär om man knarkar eller dopar sig, men när en skidåkare knarkar är det bara tufft. Sjukt... Jag kan då inte se upp till någon som knarkar hur bra han än är på skidor.

Vem är Tanner Hall?
Erik R och TokTobbe.. men om idrottare dopar sig så e d ju för att bli bättre, lr hur??
Ja tror knappast, som sagt att knark gör Tanner till en bättre skidåkare.
En idrottare dopar ju sig för att fuska, då e d ju inte konstigt att de blir illa omtyckta.

Vem är Tanner Hall?
alltså jag antar att folk inte testat att åka skidor på cannabis eller har jag fel?
jag kan då säga att om du vill"vågar mer" så drick alkohol istället för de gör dig modigare.. medans cannabis gör dig slö och frågan är om du än orkar göra något mer avancerat trick
i min mening blir man lite mer försiktig och messigare när man rökt så om ni inte testat och inte har en blekaste aning ytra er inte.

Wippeh bra inlägg någon som läst på lite =)

Vem är Tanner Hall?
tanner är en utav världens bästa skidåkare så säg fan inte att han e dålig...
dessutom har han på senare tid även fixat till sin image och attityd som e så jävla grym!

/D

Vem är Tanner Hall?
Varför klagar alla på Taner? han e ju den bästa newschool åkaren och har slutat me drogerna.
varför ska alla kopla drogerna till hans skidåkning? jag tror han inte åkte bra för att han rökte på..också va de nån som sa att Tanner blev känd pga drogerna men inte Jacob för han har aldrig rökt på.

Tanner Äger Alla!!!!

Vem är Tanner Hall?
flow_rider sa:
Varför klagar alla på Taner? han e ju den bästa newschool åkaren och har slutat me drogerna.
varför ska alla kopla drogerna till hans skidåkning? jag tror han inte åkte bra för att han rökte på..också va de nån som sa att Tanner blev känd pga drogerna men inte Jacob för han har aldrig rökt på.

Tanner Äger Alla!!!!
kan man äga alla i hela världen? har han något ägandebevis på detta? jag tvivlar..

Vem är Tanner Hall?
viss sa:
Wippeh bra inlägg någon som läst på lite =)
tack jag är medveten men fan så full nu men inte fan är jag modigare än att jag dansat ikväll :P Jag tror inte den där idéen funkar heller. iofs... till viss del men herrejävlar vad du skrev vad sant! daamn vi borde mötas nån gång. duell alkoholen vs cannabis å se vem som har roligast. jag kommer vinna sålänge ja står på alkoholens sida. står jag på den andra vet jag inte alltså!

Vem är Tanner Hall?
vem har sagt att gräs är knark ? ? svenska staten ? inte direkt många av västvärldens styren som lägger vikt på gräs. anledningen till att insatser läggs på gräs i t.ex. sverige är att gräs blir en inkörsport såsom drogpolitiken i sverige ser ut idag !

dessutom så går pengarna från gräset till tyngre droger ='(

killen röker... va faan spelar d för roll, d gör väl halva världen men i sverige växer vi upp med en annan syn på gräs.

HAN E BRA PÅ DET HAN GÖR ! HANS STIL I GRYM även om den e intränad

ALL CRED TILL JON !

Senast ändrad:
Vem är Tanner Hall?
LawndartGustav sa:
vem har sagt att gräs är knark ? ? svenska staten ? inte direkt många av västvärldens styren som lägger vikt på gräs. anledningen till att insatser läggs på gräs i t.ex. sverige är att gräs blir en inkörsport såsom drogpolitiken i sverige ser ut idag !

dessutom så går pengarna från gräset till tyngre droger ='(

killen röker... va faan spelar d för roll, d gör väl halva världen men i sverige växer vi upp med en annan syn på gräs.

HAN E BRA PÅ DET HAN GÖR ! HANS STIL I GRYM även om den e intränad

ALL CRED TILL JON !
Vem fan har sagt att Gräs inte är knark? det är fan den faligaste drogen för börjar man med den dras man till annat tyngre jälva skit oftats.

Senast ändrad:
Vem är Tanner Hall?
jens_jibbing sa:
tanner äger fett.. när han var vid chats gaap och kör sw i 85 km/h och drar en fet 900 true mute fett.. fast synd att han bröt både fötterna på andra försöker :(.. men nu är han till backs :D fett nice snubbe
Har han inte lugnat ner sig lite efter olyckan? inte trickksmässigt utan attitydsmässigt?

Vem är Tanner Hall?
ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte hur skidåkarna är utanför backen

Vem är Tanner Hall?
lawndartgustav.... nu måste du varit full. för alla substanser som rubbar kroppen är väl droger. inklusive alkohol nikotin och gräs.

Vem är Tanner Hall?
Tanner Hall är den absolut bästa newschool åkaren på länge!
Även om han röker på så behöver ni inte dömma honom för det.

Fred ut, Stanna Svart!

Vem är Tanner Hall?
Tanner Hall är den absolut bästa newschool åkaren på länge!
Även om han röker på så behöver ni inte dömma honom för det.

Fred ut, Stanna Svart!

Vem är Tanner Hall?
ErikR sa:
TokTobbe sa:
Vem fan är Tanner Hall? Vem fan är Tanner Hall? För vi har Jacob Wester För vi har Jacob Wester För vi har Jacob Weeesteer fy fan vad han är bra. Vill bara säga att Jacob iaf inte rökt en massa braj för att komma dit han är idag skulle Tanner Hall vara lika känd som han är idag om han inte hade hållit på med droger förut?
-Tror inte de va. Hur som helst så förstår jag inte folk som ser upp till föredetta Dopeaddicts även om dem är grymma på skidor. Det är ungefär som om en Friidrottsman/Kvinna skulle ta en massa preparat och vinna en massa tävlingar och sedan fick alla reda på att han/hon använt dessa. inte blir den personen så speciellt populär då även om han/hon säger att den lagt av med alla preparat.
Ja precis, i övriga idrotter blir man inte så populär om man knarkar eller dopar sig, men när en skidåkare knarkar är det bara tufft. Sjukt... Jag kan då inte se upp till någon som knarkar hur bra han än är på skidor.
men e de samma sak då?
att ta doping e klart att man inte bli populär av eftersom det är fusk:S men va fan cannabis el va de e han har rökt, har ju inte gjort homom bättre, de e ju inte direkt så att musklerna har blivit större på honom. så ja fattar inte va de e som gör honom opopulär av de, vist de e fel men de e ju inte fusk+att han har lagt av me de nu. hade han inte rökt hade han nog varit ännu bättre.

for real

Vem är Tanner Hall?
TokTobbe sa:
Kanske valde lite fel ordval där med känd skulle nog mer varit duktigare. Hur som helst menade jag det att man vågar göra nästan vad som helst under påverkan av droger och att det säkert hjälpte honom en hel del när han skulle prov nya trick. ja tycker inte att Tanner är dålig nee tanner är grym men det var väl just att han "dopat" sig för att "våga mer" som gör att jag tycker att han inte är riktigt naturlig.

Annars peace on all ya highhigh jibbers out there
Du tror inte att Tanner skulle våga det om han inte har " rökt på "!!!!?

Tillbaka
Topp