Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Vem E Värst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Confused" data-source="post: 46470" data-attributes="member: 31457"><p>Jag såg en gång en Tysk nybörjare som (tror jag, pga åkstilen) aldrig hade åkt skidor förut. Han tog första åket direkt i en ganska svår pist (Svart för honom). När det efter ett tag i backen som är "så svår" kom den LITE mer avancerade branten. </p><p></p><p>Han upptäckte då att detta var aldeles för svårt för honom. Som alla nybörjade tog han av sig skidorna (bara det var roligt) och började promenera nerför branten. "Tyvärr" till hans förtret och våran glädje ramlade han och började rulla nerför branten! Det gick ruskigt fort. men som tur var hann han sluta rulla innan big jumpen som var lite längre nerför backen. (ska sluta med parenteser nu) </p><p></p><p>Roligt värre. i alla fall för dom mer vana åkarna som stog vid sidan om och skrattade åt tyskens vilda strapatser i backen. </p><p></p><p>De är inte riktigt kloka de där tyskarna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Confused, post: 46470, member: 31457"] Jag såg en gång en Tysk nybörjare som (tror jag, pga åkstilen) aldrig hade åkt skidor förut. Han tog första åket direkt i en ganska svår pist (Svart för honom). När det efter ett tag i backen som är "så svår" kom den LITE mer avancerade branten. Han upptäckte då att detta var aldeles för svårt för honom. Som alla nybörjade tog han av sig skidorna (bara det var roligt) och började promenera nerför branten. "Tyvärr" till hans förtret och våran glädje ramlade han och började rulla nerför branten! Det gick ruskigt fort. men som tur var hann han sluta rulla innan big jumpen som var lite längre nerför backen. (ska sluta med parenteser nu) Roligt värre. i alla fall för dom mer vana åkarna som stog vid sidan om och skrattade åt tyskens vilda strapatser i backen. De är inte riktigt kloka de där tyskarna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Vem E Värst?
Tillbaka
Topp