Vem har ballast profilbild?

• Trådstartare Trådstartare The_Snarf
  • Start datum Start datum
T

The_Snarf

Guest
Tjena tänkte starta en liten tävling (inget pris) om vem som har ballast profilbild här på FR.
varje nominering kräver en motivation
OBS inga bilder på chuck norris.

Senast ändrad:
"jibberisch" Helt klart. Hans egen motivering i en tråd för några dagar sedan säger väl allt?

"Det är en bild av mej i Darth Vader -mask med ett par häftiga och ganska dyra goggles. Den häftiga bilden som kommer att ge mej en hel mängd så kallad "crädd" på forumet"

Måste ju säga att min är ganska så fet! Kan ju inte bli fel med en hederlig gammal old school backscratch. Andas nostalgi i bilden :) (är tyvär sj inte tillräckligt häftig för att manövra denna klassiker i dess rätta ess..)

kebabmannen, varför starta en tävling som du vet att du kommer vinna?
Säg bara, håller ni med om att min profilbild är ballast?

(Såg förövrigt filmen i bluray i natt, whääät?! Kunde inte sluta säga va, va, va, bara skevt var det)

jag planera faktist inte att byta till en så snygg profilbild. satt vi gammdator'n och bytte till nån random bild :D
resultatet : inge crädd ELLER?
klistra denna tråd?
nu tar jag en räkmacka.

Senast ändrad:
Hoogen sa:
kebabmannen, varför starta en tävling som du vet att du
kommer vinna?
Säg bara, håller ni med om att min profilbild är ballast?

(Såg förövrigt filmen i bluray i natt, whääät?! Kunde inte sluta säga va, va, va, bara skevt var det)
you'r the first one to know my secret...

Elias-Stenberg sa:
Ge min profilbild en titt, då tror jag ni vet vem sa härskar denna tråd från och med nu.

MOAHAHA
jibberisch har snyggast profilbild. STAR WARS FTW

EDIT: Min är snyggast!

Senast ändrad:
Som så många andra kommer att göra framöver i tråden, så väljer jag att nominera/lägga min röst på jibberischs profilbild med den enkla motiveringen att vaders pondus aldrig blir utdaterad eller överträffad.

kebabmannen sa:
vad tycks om min sexiga profilbild?
Gillas

För övrigt borde någon byta till denna på TGR
Nike_Holland_National_Soccer_Team_8_Nigel_de_Jong_Orange_Home_Jersey_09_11.image.128x128.jpg

Aaah, tack!

(Betydligare lärorikare än dagens NS-dos om subarus, audis, och hur relationer skall hanteras.)

Fast om en administratör vill ha ballast profilbild kan den skita i att aprova alla konkurenter

Den slår ändå inte min. Jag äger hela forumet med min bild. Men det är okej att ni försöker, det är lugnt ni får vara här ni också.

Tillbaka
Topp