Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Vem kan lära mig? Ska jag lära mig själv? elr...?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FannySelmersson" data-source="post: 844144"><p>Hej! Jo, jag skulle så himla gärna vilja lära mig trick med skidor/twintips. Men jag bor i ett samhälle med ca 3500pers. Jag är nästan ensam tjej med att lära sig. har en kompis, Men jag tror inte hon är så intresserad. Vilka kan lära mig? Visst det finns en massa killar som åker ( från tex min klass ) Men dom kan väldigt mycket. Så dom skulle nog inte vilja lära mig. Som inte kan något. Jo frontflip på studsmatta... xD Haha men vet ni vad jag ska göra? Ska jag lära mig själv? eller...? :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FannySelmersson, post: 844144"] Hej! Jo, jag skulle så himla gärna vilja lära mig trick med skidor/twintips. Men jag bor i ett samhälle med ca 3500pers. Jag är nästan ensam tjej med att lära sig. har en kompis, Men jag tror inte hon är så intresserad. Vilka kan lära mig? Visst det finns en massa killar som åker ( från tex min klass ) Men dom kan väldigt mycket. Så dom skulle nog inte vilja lära mig. Som inte kan något. Jo frontflip på studsmatta... xD Haha men vet ni vad jag ska göra? Ska jag lära mig själv? eller...? :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Vem kan lära mig? Ska jag lära mig själv? elr...?
Tillbaka
Topp