vem röstade ni på i freeride video awards?

BigAir sa:
E10 norr 2 var ju ganska mycket bättre än 1:an ialafall, men the game är ju snygg på sitt sätt.

Hade gärna sattit rösten på Destination Sweden men känns inte rätt att lägga en röst på Jon Olsson, Wester och dom :/
Varför inte?

XHC, årets mest innovativa film? Skogs-stunt, lift-stunt, jibbing och stora berg i en grym blandning. Natt-droppet med pannlampa, är det det första i filmhistorien?

Underbar film!

Senast ändrad:
Deespin sa:
ekdahl sa:
Deespin sa:
the game hade ju snott hela idén från jibberish filmen som var med i vast awards
so?
det var många som tyckte att det var en grym ide osv men dom har ju inte kommit på det helt själv
the game filmen var ju inte ens lik jibberish kopian i vast awards! the game e mycket mer välgjord och har ingenting gemensamt med den andra förutom att det ska vara ett dataspel. föresten e ju the game ett PSP spel dessutom ;)

Jag röstar tyvärr inte eftersom jag deltar själv; samt påverkar inte andra att rösta på speciella filmer till skillnad från vissa andra som deltar i filmtävlingen.

Hoppas alla röstar på den filmen de gillar bäst, inte på sina kompisars filmer eller bara för att någon övertalar dem till att rösta på deras bidrag. Som Ola Melin säger, hoppas bäst & intressantast projekt vinner.

Jag skulle också vilja veta om Svetlana är medlem på freeride.se eller om någon har hennes msn?

lätt Addicted to snow o sen Destination Sweden o ett inslag om film

dessa filmer e lätt värdiga vinnare tycker ja dårå hehe:P

best park: the game. best big montain: flush. best freeride video of the year: ett inslag om film. må bäste skidfilm vinna!!

jag gillade vissa av ideérna i ett antal av filmerna.
Flush var jäkligt snyggt filmad och klippt, Destination Sweden var snygg och intressant och jag ser fram mot dokumentären och dom som gjort The Game kan helt klart sin 3D! jäkligt bra gjort!
riktigt kul o se så många bidrag i tävlingen också!

Senast ändrad:
mest nyskapande måste i alla fall killarna på längdskidor varit. har inte skrattat så mycket åt en skidfilm på länge. hur grymt som helst!

Big Mountain: The perfect element

Best Park: The Game

Video of the year: XHC cross hill Country

grabbarna är kanske inte världens bästa.. men man får inte hänga upp sig på det jordiska!!

Christoffer_Aldell sa:
Hoppas alla röstar på den filmen de gillar bäst, inte på sina kompisars filmer eller bara för att någon övertalar dem till att rösta på deras bidrag. Som Ola Melin säger, hoppas bäst & intressantast projekt vinner.
Är också tävlande och jag håller med dig christoffer. Hoppas alla skaparna offentliggörs sen, vore kul och diskutera film med vissa sjukt bra producenter!

Addicted to snow har jag sett ca 12 ggr hittils, så jäkla bra, skönt åk, kanonbra klippning, äg musik.

2:a plats skönast film, Rocker IC.

Roligast: XHC, lol

Proffsigast: Ett inslag om film (dock för lite åk för att det ska kännas som en skidfilm)

Fooled, The perfect element och The Game..

Senast redigerad av en moderator:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp