Vemdalen över jul?

• Trådstartare Trådstartare mbw
  • Start datum Start datum

mbw

Ny medlem
Vemdalen över jul?
som rubriken.
blir jag ensam i vemdalen i jul eller är det någon som ska dit?

Senast ändrad:
Vemdalen över jul?
Åker upp nu på torsdag och 25 dagar framöver... Men kommer hänga mest i björnrike.
:D

Vemdalen över jul?
Övre delen av skalets park öppnade i helgen, såg riktigt bra ut! Ryktas att de började jobba på nedre delen idag.. Kanske klar tills nästa helg.. Parken kommer bli way mycket bättre i år än fiol! =)

Vemdalen över jul?
Bakkeboy sa:
Övre delen av skalets park öppnade i helgen, såg riktigt bra ut! Ryktas att de började jobba på nedre delen idag.. Kanske klar tills nästa helg.. Parken kommer bli way mycket bättre i år än fiol! =)
Det var as skojj där! Typ två röda en bonk, 2 railar och en typ hand-drag platå eller vad man kallar det xD synd att björnrike inte är lika engagerade som vemdalen då det gäller park, dom hade inte äns satt upp ett rail

Vemdalen över jul?
Jag drar dit den 26 och stannar i en vecka så jävla sweet!:D firar alltså nyår där så om det är nån som ska ha en fet feeeest och vill att en brud ska komma så ärre bah bjuda in mig ;D

Vemdalen över jul?
Åkte förbi där idag och det såg ut som att de hade byggt färdigt hoppen i slutet..
de hade även satt en bonk tunna o ett rainbow rail sist i linjen

Vemdalen över jul?
Någon som ska upp imorgon (fredag) från stockholm? Min ride sket sig så jag måste åka någon dag senare annars.. Har minimalt med packning (ryggsäck) och så splittar jag självklart på soppan!

Tillbaka
Topp