vemdalen park

• Trådstartare Trådstartare Ferlind
  • Start datum Start datum
F

Ferlind

Guest
vemdalen park
tjena! drar till vemdalen på sportlovet, har aldrig varit där och undrar hur deras parkområden är? (gäller alla områden, björnrike,klövsjö, vemdalsskalet)
tacksam för svar
hare gött

vemdalen park
jo, jag tkr vemdalens park är helt okej, bra hopp,lite rails , men den duger. själv kör man i kläppens park *lätt den bästa* enligt mig då.

vemdalen park
TejparN sa:
jo, jag tkr vemdalens park är helt okej, bra hopp,lite rails , men den duger. själv kör man i kläppens park *lätt den bästa* enligt mig då.
okej, tack för svaret! :) håller med om kläppen, helt underbar park!

vemdalen park
Björnrike har en ganska fin park enligt mig. Kanske inte den bästa, men den duger gott och väl. Tycker faktiskt dom har utvecklat den mer å mer för varje år nu. Bra hopp, fina rails å lite annat smått å gott. Däremot måste man säga att pipen ALLTID har varit en riktig besvikelse.

vemdalen park
Av de tre du tog upp så har Björnriket bäst park enligt mig. Bra variation på hoppen. Klövsjö har typ 2hopp, men de har även fler dock tycker jag inte de kan klassas som "hopp" mer en snöhög :>

vemdalen park
Jag tycker att Vemdalens park är fin men sen ligger dom stora höppen i Klövsjö :P Björnrike tycker inte jag är nån kvalite på (dom åren jag har vatt där)

vemdalen park
JFahlgren sa:
Björnrike har en ganska fin park enligt mig. Kanske inte den bästa, men den duger gott och väl. Tycker faktiskt dom har utvecklat den mer å mer för varje år nu. Bra hopp, fina rails å lite annat smått å gott. Däremot måste man säga att pipen ALLTID har varit en riktig besvikelse.
exakt ! :P

vemdalen park
måste få ett svar här, hurfan ser vemdalens park ut nu?
ska dit den 29 jan och ber till gudarna att parken håller måttet i år.

någon som varit i vemdalen nyligen som skulle kunna berätta lite om hur parken är?

peace out<3

vemdalen park
kingcaddick sa:
måste få ett svar här, hurfan ser vemdalens park ut nu?
ska dit den 29 jan och ber till gudarna att parken håller måttet i år.

någon som varit i vemdalen nyligen som skulle kunna berätta lite om hur parken är?

peace out<3
den ska vara bra, tror det är typ 2 röda hopp i början sen ett rail till höger efter det andra hoppet, men om man förtsätter frammåt så 'r det nån slags träd grejj som är omöjlig att få fart till, efter den är det nån handdrag/bonk platå, sen TROR jag det är ett rött och ett svart hopp till!

vemdalen park
Dirty-T sa:
den ska vara bra, tror det är typ 2 röda hopp i början sen ett rail till höger efter det andra hoppet, men om man förtsätter frammåt så är det nån slags träd grejj som är omöjlig att få fart till, efter den är det nån handdrag/bonk platå, sen TROR jag det är ett rött och ett svart hopp till!
tacktack=)

vemdalen park
Som Dirty-T skrev plus att dem en bonk och rainbow-box. + mer rails nån typ "shotout" fast den måste man ta fart till som fan om de ska bli något.. :)
Björnrikes kom upp sent men dom har shyst shape på den hela tiden,

Senast ändrad:
vemdalen park
Jag ska till klövsjö nästa vecka och undrar om någon vet hur hoppen är där och hur många det finns

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp