Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vemdalen vecka ett, eller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AdamSeb" data-source="post: 1204972" data-attributes="member: 170140"><p>Brukar försöka få minst en dag på varje fjäll när jag är där och Klövsjö har varit bra alla gånger, både vid jul och påsk! Om man vill åka brant och fort så hade jag satsat på Klövsjö! Sen så är ju Klövsjö och Storhogna sammankopplade med lift också. Vemdalsskalet är min personliga favorit men det kan bero på att jag spenderat mest tid där! Finns lite mer att göra utanför backen också men det kanske inte spelar någon roll nu i corona tider. Bor man på skalet så bor man även mellan Björnrike och Klövsjö om man skulle vilja testa andra backar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AdamSeb, post: 1204972, member: 170140"] Brukar försöka få minst en dag på varje fjäll när jag är där och Klövsjö har varit bra alla gånger, både vid jul och påsk! Om man vill åka brant och fort så hade jag satsat på Klövsjö! Sen så är ju Klövsjö och Storhogna sammankopplade med lift också. Vemdalsskalet är min personliga favorit men det kan bero på att jag spenderat mest tid där! Finns lite mer att göra utanför backen också men det kanske inte spelar någon roll nu i corona tider. Bor man på skalet så bor man även mellan Björnrike och Klövsjö om man skulle vilja testa andra backar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vemdalen vecka ett, eller?
Tillbaka
Topp